Terug

vluchten met booking.com - Covid 19

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: BOOKING.COM

14/07/2020

Goedemiddag, op 11/02 hebben wij onze vluchten geboekt bij booking. com (go to gate). Toen covid in het land kwam hebben wij afgewacht, eind juni voelde we al dat reizen niet echt zou kunnen. We namen dan ook contact op met SAS de luchtvaartmaatschappij die verzekerden ons dat indien we niet wilde reizen of konden reizen we een refund konden krijgen maar dat booking dit moest aanvragen. We probeerden contact te nemen met hen, na een wachttijd van 2h16 min krijgen we een onverstaanbaar persoon aan de lijn die geen hulp kon bieden. Opnieuw stuurden we een email met de vraag wat we konden doen en opnieuw verwezen ze ons door om telefonisch contact te nemen. Gisteren opnieuw 52 min in de wachtrij gestaan en weer zonder resultaat. Volgens SAS dient booking enkel langs hun dealer-dienst de vraag in te dienen.Wel ontvingen we een mailtje van booking waarin staat dat onze vlucht affected is door COVID. Wanneer je hen per mail vraagt wat dit juist wil zeggen , krijgen we opnieuw de raad om telefonisch contact te nemen. En weer krijg ik na 2h wachten iemand aan de lijn die onverstaanbaar engels praat en die zegt dat hij niets kan doen. Wij zijn ten einde raad, de onzekerheid knaagt. We willen niet vertrekken en willen graag wel een refund voor de 1584.54 euro die we reeds gespendeerd hebben. vertrek zou gepland zijn op 14/08.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform