Terug

Vlucht vervroegd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: RYANAIR

23/01/2023

Ik bestelde vliegtickets bij Ryanair. Ik kreeg een mail terug met de bevestiging vanop dit adres: Itinerary@ryanair.comBlijkbaar kreeg ik later mails om te melden dat m'n vlucht met een dag werd vervroegd, dit was de enige communicatie, en werd uitgestuurd vanuit: marketing@ryanairemail.comGmail plaatste die in spam. En ik dacht ook dat het spam was. Waarom gebruiken ze een ander mailadres, met een andere url, een url die bovendien niet eens bestaat. Ik delete alle communicatie vanuit dat nieuwe e-mailadres en zag zelfs geen mail met de gewijzigde vluchtinfo. Ze vragen blijkbaar nergens een bevestiging of je de mail gelezen hebt, en informeren de mensen die de mail niet openden niet op een andere wijze zoals bijvoorbeeld sms of telefonisch. Nochtans kan je zien of mensen de mail openden of niet. Overal word je gewaarschuwd over fishing mails en vraagt men te kijken naar de afzender van de mail. Ik deed dit, en volgens Rynair is dit tweede totaal andere mailadres toch ook van hen en kan ik de terugvlucht niet annuleren en voor beide vluchten geen terugbetaling vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform