Geachte mevrouw/heer,
Op 27/10/2024 ben ik op de luchthaven MARSA ALAM aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. TB3031 naar BRUSSEL met uw maatschappij.
Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen.
Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om 21h10 ipv om 16u55 en kwam het ongeveer 3u45 uur later dan gepland aan op zijn bestemming.
Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van 600€ per passagier (over 3500 km).
Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal €1200. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt.
Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie van vliegticket