Beste Alec,Bedankt voor uw email aan Trip.com.Om u verder te kunnen helpen met uw vraag, verzoek ik u vriendelijk om ons de volgende informatie toe te zenden:- Het e-mailadres dat werd gebruikt tijdens de boeking- Vertrekplaats/bestemming - Uw reisdata.Deze informatie stelt ons in staat om ons systeem verder te doorzoeken en u verder te helpen met uw vraag.WIST U DAT? U kunt de officiele Trip.com-app gebruiken om snel uw vlucht- en hotelboekingen te bekijken en beheren. De vluchtstatus te zien, eenvoudig vluchtwijzigingen en restituties aan te vragen volgens uw ticketbeleid, en om nieuwe boekingen te maken met deals die uitsluitend in onze app te vinden zijn. Gratis te downloaden in de App Stores.Ons Nederlandstalige team van klantenserviceadviseurs is beschikbaar van 9.00 tot 18.00, van maanda:g t/m vrijda:g (GMT+2). Daarnaast staat het Engelstalige team 24 uur per da:g voor u klaar. Wij helpen u graag verder.Bedankt dat u voor trip.com heeft gekozen.Met vriendelijke groet,LauraKlantenservice adviseur www.trip.com--------------------- Disclaimer: De overdracht van dit elektronische bericht bevat informatie van Trip.com en is van vertrouwelijke aard. De inhoud van dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de persoon of rechtspersoon hierboven genoemd. Indien dit bericht niet voor u bestemd is weet dan dat openbaarmaking, kopieren, distributie of gebruik van de inhoud van deze informatie strikt verboden is. Indien u deze transmissie per abuis hebt ontvangen, verwijder deze dan onmiddelijk alsmede alle kopieen op uw systeem en laat de afzender dit per direct weten door op de email te antwoorden.'ƒ ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachtenbox@test-aankoop.beklachtenbox@test-aankoop.be Time: 2024-03-04 10:14 Recipient: Trip.comen_flight@trip.comen_flight@trip.com Subject: [External]Klacht - Vlucht onterecht geannuleerd - (CPTBE01981091-60)