Terug

Vlucht onterecht geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: trip.com

04/03/2024

Beste,Ik heb succesvol een vlucht geboekt via Trip.com, maar enkele uren later ontving ik een e-mailmelding waarin stond dat mijn vlucht was geannuleerd vanwege een ongeldige betaling.Bij herhaaldelijk contact opnemen met de klantenservice werd mij telkens verteld om mijn bank te raadplegen. Zo gezegd, zo gedaan: mijn bank bevestigt dat de betaling is verwerkt. Echter, zelfs na het verstrekken van officiële documentatie blijft Trip.com volhouden dat mijn bank hen heeft laten weten dat de betaling nooit heeft plaatsgevonden. Wanneer ik hen vraag om de communicatie met mijn bank te delen, wordt deze vraag genegeerd in hun antwoord.Kortom, Trip.com heeft momenteel het volledige bedrag op hun rekening, maar heeft geen enkele service geleverd.

Berichten (2)

trip.com

Naar: A. S.

05/03/2024

Beste Alec,Bedankt voor uw email aan Trip.com.Om u verder te kunnen helpen met uw vraag, verzoek ik u vriendelijk om ons de volgende informatie toe te zenden:- Het e-mailadres dat werd gebruikt tijdens de boeking- Vertrekplaats/bestemming - Uw reisdata.Deze informatie stelt ons in staat om ons systeem verder te doorzoeken en u verder te helpen met uw vraag.WIST U DAT? U kunt de officiele Trip.com-app gebruiken om snel uw vlucht- en hotelboekingen te bekijken en beheren. De vluchtstatus te zien, eenvoudig vluchtwijzigingen en restituties aan te vragen volgens uw ticketbeleid, en om nieuwe boekingen te maken met deals die uitsluitend in onze app te vinden zijn. Gratis te downloaden in de App Stores.Ons Nederlandstalige team van klantenserviceadviseurs is beschikbaar van 9.00 tot 18.00, van maanda:g t/m vrijda:g (GMT+2). Daarnaast staat het Engelstalige team 24 uur per da:g voor u klaar. Wij helpen u graag verder.Bedankt dat u voor trip.com heeft gekozen.Met vriendelijke groet,LauraKlantenservice adviseur www.trip.com--------------------- Disclaimer: De overdracht van dit elektronische bericht bevat informatie van Trip.com en is van vertrouwelijke aard. De inhoud van dit bericht is uitsluitend bedoeld voor de persoon of rechtspersoon hierboven genoemd. Indien dit bericht niet voor u bestemd is weet dan dat openbaarmaking, kopieren, distributie of gebruik van de inhoud van deze informatie strikt verboden is. Indien u deze transmissie per abuis hebt ontvangen, verwijder deze dan onmiddelijk alsmede alle kopieen op uw systeem en laat de afzender dit per direct weten door op de email te antwoorden.'ƒ ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachtenbox@test-aankoop.beklachtenbox@test-aankoop.be Time: 2024-03-04 10:14 Recipient: Trip.comen_flight@trip.comen_flight@trip.com Subject: [External]Klacht - Vlucht onterecht geannuleerd - (CPTBE01981091-60)

A. S.

Naar: trip.com

07/03/2024

Beste Laura,Bedankt voor jouw antwoord.De gevraagde gegevens:- Het e-mailadres dat werd gebruikt tijdens de boeking: hello@objectsandsounds.com- Vertrekplaats/bestemming: Brussels - New York- Uw reisdata:Boekingsnummer 29643117299Vluchtinformatie Brussels - New YorkVirgin Atlantic · VS3834 Economy classDelta Air Lines · DL141Vertrek:28 april 2024, 10:50 Brussels National Airport Aankomst:28 april 2024, 13:20 John F. Kennedy International Airport T4New York - BrusselsVirgin Atlantic · VS3835 Economy classDelta Air Lines · DL140Vertrek:13 mei 2024, 19:05 John F. Kennedy International Airport T4Aankomst:14 mei 2024, 08:45 Brussels National Airport Passagier SEYNAEVE/ALEC NOELBACALLAN/AIMEE LARA DAlvast bedankt,Vriendelijke groeten,Alec


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform