Terug

Vlucht met tussenvlucht gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: CORENDON

19/04/2024

Ik heb een reis geboekt naar turkije, bewust op een datum.ZONDER tussenvlucht omdat dit niet haalbaar is anders met een kleuter, ik betaal 3200 eur voor de reis. Kijk ik net naar de vlucht is dit veranderd met een tussenvlucht!! Moet ik met een kleuter van s'avonds 18u30 tot snachts 01 vliegen voor een reis die zonder tussenvlucht amper 3u45 min duurt!!Reis weizigen is geen optie aangezien ik geen nieuwe toelating krijg van de ex partner!Als dit effectief zo is eis ik een schadevergoeding. Ik heb er nket voor gekozen om 7u te vliegen.naar turkije !Als antwoord krijg ik dat het nog kan veranderen, hier zie ik helemaal niets mee!Ik wil voor mijn geld een rechtstreekse vlucht of een compensatie ik ben hier over heel boos want ik had bewust een rechtstreekse vlucht gekozen!

Berichten (3)

CORENDON

Naar: T. B.

22/04/2024

Goedemorgen,Aangezien dit voor vertrek is dient de klant het contact center te bellen 02 722 9494.Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.CordialementWith kind regards,Karin Service Après VenteQuality control teamLundi, mercredi, jeudiCorendon International Travel B.V.Postbus 3491170 AH BadhoevedorpTelephone:Mobile:Email:www.corendon.nlThink before you print! Do you really need to print this e mail' Save energy and paper.

T. B.

Naar: CORENDON

22/04/2024

Hier ben ik NIET mee akkoord want telefonisch heb ik gebeld naar dit nummer zoals vermeld in mijn klacht nochtans.

CORENDON

Naar: T. B.

22/04/2024

Goedemorgen,Het spijt ons dat u het er niet mee eens bent maar ik kan u helaas niet helpen. Ons contact center behandelt de vragen vóór vertrek.Met vriendelijke groet,CordialementWith kind regards,Karin Service Après VenteQuality control teamLundi, mercredi, jeudiCorendon International Travel B.V.Postbus 3491170 AH BadhoevedorpTelephone:Mobile:Email:www.corendon.nlThink before you print! Do you really need to print this e mail' Save energy and paper.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform