Terug

Vlucht Gemist door Onwetendheid Grondpersoneel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. O.

Naar: TRANSAVIA

08/11/2018

Booking Reference (PNR)SFQFWH No. of Pax4? Would like a refund €718 IBANBE55220002852644 SWIFTBICGEBABEBB EnquiryBeste, Op 31/08 miste ons gezin onze vlucht Tenerife-Eindhoven, vluchtnr HV6216 (kost: 1310€) , die vertrok om 17u55. 31 08 2018 Om 16u19 kwamen wij aan op Luchthaven Tenerife , wij namen foto van dashboard verhuurwagen bij aflevering want die had wat start-problemen gehad (in bijlage). Wij waren online vooraf ingecheckt en hadden alleen handbagage. Wij hadden ook een meereizend hondje en informeerden daarom bij info-balie of bijkomende vereisten golden ivm hond (in Eindhoven werd zijn pasje gecontroleerd alsook de grootte van de tas, vandaar). We kregen instructie naar AviaPartner kantoor te gaan, daar wachtten we 15 minuten tevergeefs zonder personeel. Bij de infobalie raadde men aan aan te schuiven voor check-in balie 25. Dit duurde ontzettend lang. Zodra we door douane waren hoorden we boodschap final call voor onze vlucht. We liepen naar gate 22, daar was echter geen personeel. De enige dame aanwezig zei dat ze ons niet kon binnen laten en dat we naar desk Avia partner dienden te gaan. Op Aviapartner desk was niemand aanwezig, de buur stuurde ons naar info-balie achteraan luchthaven. Die stuurde ons weer terug naar Aviapartner. Wij dus terug naar de Aviapartner balie midden vertrekhal, Om 18u03 was er nog steeds niemand aan die balie (zie bijgevoegde foto). Uiteindelijk kwam iemand in Aviapartner uniform voorbijgewandeld. Wij spraken haar aan en ze bracht ons terug uit de vertrekhal naar het kantoor aan incheck-zijde waar we voordien niemand hadden gevonden. In dat kantoor meldde men ons dat het niet hun probleem was, dat ze enkel “handling” deden en ze stuurden ons naar Neckerman balie om nieuwe vlucht te boeken. Bij Neckerman liet men ons weten bij hun geen vluchten te kunnen boeken, we dienden dit zelf online te regelen. Vanuit luchthaven zochten we goedkoopste vlucht volgend dag richting Eindhoven/Brussel en we reserveerden die bij TUI (in bijlage). Aangezien wij tijdig op de luchthaven waren, en tijdig ingecheckt maar toch onze vlucht misten door de onbeschikbaarheid en onwetendheid van het personeel ter plekke verzoeken we u vriendelijk om terugbetaling. Ofwel van de helft van onze heen-en terug vlucht (aangezien we terugvlucht niet kregen), ofwel het bedrag van de vervangende vlucht 549.96Euro. Daarbovenop - de kost van vervoer heen en terug luchthaven: 62.2€ (kopie in bijlage) - de kost van extra overnachting is er niet aangezien wij in eigen appartement verbleven. Betaling aub op rekening BE68001168465434 Gelieve op te merken dat uw onderaannemer AviaPartner helaas alle empathie en behulpzaamheid ontbrak. Ze waren bijna nergens te vinden en als je iemand te pakken kreeg probeerden ze maximaal alle verantwoordelijkheid af te wimpelen , boden ze geen hulp en stuurden ons nors om het even waar zodat wij nodeloos doorheen de luchthaven dienden te lopen met 2 kinderen, hond en bagage. Ik laat u met een foto van de ervaring die dat bij onze dochter naliet. Dank bij voorbaat voor uw reactie op dit dossier zodat we deze onplezierige ervaring snel achter ons kunnen laten, hoogachtend Sven Olbrechts & Patricia Vingerhoets 31 Aug 2018HV6216 FromTFS toEIN


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform