Terug

Vlucht gemist door lange vertraging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: NMBS

01/02/2019

Op 12/01 hebben wij onze vlucht naar Malaga gemist, ondanks ruim 2 uur op voorhand vertrokken te zijn. We namen de trein van Brussel Noord tot Brussels Airport (slechts één stop). Na 5 minuten viel de trein stil, 50 meter van een tussenstation (waar niet gestopt werd, en waardoor passagiers niet konden uitstappen om een transport alternatief te zoeken). Na 2 uur stil te hebben gestaan, reed de trein terug naar Brussel Noord in plaats van Brussels Airport. Ondertussen was de check-in gesloten en de vlucht vertrokken. Het aanwezig treinpersoneel was bovendien UITERST onbeleefd en onprofessioneel tegen andere passagiers.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform