Terug

Vlucht 4u vertraging, maar vergoeding geweigerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: RYANAIR

11/08/2023

Beste, Mijn Ryanair vlucht had bijna 4u vertraging.Volgens het personeel omdat het vliegtuig 2u na vertrektijd nog steeds in Rome stond.Volgens de Ryanair app wegens personeelstekort. (Zie screenshot)Ryanair zegt nu geen vergoeding te moeten betalen omdat de oorzaak de weersomstandigheden waren.Terwijl het weer in Belgie en Italia super waren.En de Ryanair app geeft zelf als rede het personeelstekort aan.Volgens mijn info is een vergoeding verplicht indien meer dan 3u vertaging. Dus men probeert hier het weer als excuus te gebruiken om geen vergoeding te moeten betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform