Terug

Vlucht 2x vertraagd, maar weigeren enige compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: RYANAIR

24/02/2024

Beste, Mijn terugvlucht FR8074 (Tanger -> Charleroi 9/2/24) is 2x vertraagd. Dag 1: vlucht geannuleerd wegens het slechte weer (overmacht) Dag 2: vlucht meer dan 5u vertraging (problemen aan het vliegtuig -> geen overmacht). Ik heb de procedure gevolgd aangegeven op de website van Ryanair, maar tot mijn spijt weigeren ze mijn (terechte) claim. Waar mijn idee is, dat ze enkel hebben gekeken naar de eerste vlucht (overmacht), maar dat ze geen rekening hebben gehouden met de meer dan 5u vertraging op de tweede vlucht. Graag had ik conform de wetgeving een vergoeding ontvangen. Met vriendelijke groeten,Ammar


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform