Terug

Vliegtickets aangekocht, maar worden niet bevestigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: Lastminute.com

28/02/2023

Beste,ik deed een reservering voor vliegtickets op 26/02/2023 om 21u11, we zijn ondertussen twee dagen later en in de klantenzone blijft er staan: 'we verwerken je aanvraag'. We weten dus absoluut niet of deze reservatie ok is, of die vliegtickets nu geboekt zijn of niet.Ik krijg zowel telefonisch als via de chatfunctie steeds een computergegenereerd standaardantwoord dat de reservering in behandeling is.Echter voor mij is het zeer onduidelijk of deze reservatie goed komt of niet.Totaal geen communicatie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform