Ik had een gasfornuis aangekocht van SMEG. Kort na het gebruik hiervan kwamen er gele/witte vlekken op het inox gedeelte. Deze vlekken worden steeds groter en opvallender. Ik heb SMEG gecontacteerd voor de garantie maar ze antwoordden als verkeerd gebruik van gasfornuis met voorstel van enkele producten die het minder opvallend zou maken. Een vervanging van het toestel was geen optie. Ik gebruikte al jaren een gasfornuis van een andere merk en heb nooit dit probleem voorgehad. Deze vlekken zijn niet alleen esthetisch storend, maar suggereren ook dat er mogelijk sprake is van een fabricagefout of defect. Na contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, was ik teleurgesteld door het antwoord dat de kookplaat niet onder de garantie valt en niet kan worden vervangen. Dit verraste me, gezien het feit dat het product pas recent is aangeschaft en ik ervan uitging dat het gedekt zou zijn door de garantie.Als consument verwacht ik dat een gerenommeerd merk als Smeg verantwoordelijkheid neemt voor de kwaliteit van zijn producten en klanten tevreden stelt in geval van gebreken. Ik ben bereid om de nodige stappen te ondernemen om dit probleem op te lossen, maar ik vraag dringend om een passende oplossing, zoals vervanging van de kookplaat of reparatie op kosten van Smeg.Ik vertrouw erop dat mijn klacht serieus wordt genomen en op passende wijze wordt afgehandeld.