Terug

Vivabox werd geregisteerd als Wonderbox en zo lukt samenvoeging met andere Vivabox niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VIVABOX

30/09/2017

We kregen een tijd geleden 2 Vivaboxen (1/ Typisch Belgisch + 2/ Pauze voor 2 - zie foto's in bijlage). We wilden die graag omruilen tot 1 Vivabox met een grotere waarde en stuurden beide bonnen daarom samen in 1 enveloppe samen in juni aangetekend naar Vivabox. Zij ontvingen die maar registreerden enkel 'Pauze voor 2' als Vivabox (zie mail in het Frans) het krediet van de box 'Dit is Belgisch' werd op een Wonderboxaccount ipv Vivaboxaccount opgeslaan (zie mail). Nochtans stuurden we de bon van een Vivabox (zie foto) op. Maw de waarde van beide boxen (49,95 euro voor Pauze voor 2 en eveneens 49,95 euro voor Typisch Belgisch) staat elk op ander account en is niet samen te voegen en dus had opsturen geen nut. We belden al ca. 6 keer op geregelde tijden sinds juli om dit op te lossen en mailden ook al 2 x met een klacht (zie bijlage). Telkens zei men dit te zullen bekijken en dat krediet van Wonderbox (nochtans gehuisvest op zelfde adres als Vivabox dus wellicht zelfde moederbedrijf) te moeten krijgen. Dit duurt nu al meer dan 3 maand! Ondertussen zijn we geld en tijd kwijt door de aangetekende zending, telefoons, mails. Bonnen vervallen ook binnenkort. Nochtans is enige wat we wouden doen ze uitgeven (initieel al deze zomer wat dus niet lukte) en misschien nog zelf een extra bedrag erbij uitgeven om duurdere bon aan te kopen. Ondanks opnieuw de belofte begin deze week dat ze het deze week zeker zouden oplossen én ons zelf zouden verwittigen, hoorden we opnieuw niets. Er komt hoe dan ook geen communicatie van Vivabox. We kunnen dus niet alles dan tegen deze absoluut onklantvriendelijke werkwijze een klacht neer te leggen en te vragen dat we de som van 99,90 euro euro terugbetaald krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform