Beste,Graag had ik gereageerd op onderstaande klacht.Op dinsdag 11/6/19 (onze sluitingsdag) hebben wij van onze klant een bericht ontvangen via de facebook pagina.4 minuten later hebben wij gereageerd op dit bericht, dat de winkel op dinsdag gesloten is, en dat wij de dag erna alles gingen bekijken.Op woensdag 12/6/19 hebben wij dit intern besproken en contact genomen met de klant om een afspraak te maken om langs te komen bij ons in de firma.De klant had dus 4 minuten na het versturen van het eerste bericht reeds een antwoord. En minder dan 24u later waren er reeds stappen ondernomen om samen met de klant naar een oplossing te zoeken.Wij vinden dit natuurlijk onterecht dat deze klant via jullie een openbare klacht indient, en dus ook probeert onze firma een slechte naam te geven.In bijlage kan u de screenshots van het facebookgesprek terugvinden.Mvg,Bram Pieters0032 478 58 53 69Holvoet nv056 71 66 79Brugsesteenweg 24a8531 Hulste