Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Belfius Banque/bank

16/09/2023

Beste,Ondanks meerdere pogingen tot recuperatie van gelden die ik verloren heb na fraude door vishing werd door Belfius noch Worldline tot nu toe gevolg gegeven aan mijn vraag.Volgende mails werden uitgewisseld :Verstuurd aan Belfius Fraude dd 27-08-2023 12:30Verstuurd aan Belfius FCC dd 28-08-2023 17:36Ontvangen van Belfius Complaints dd 14-09-2023 18:29Ontvangen van WL Customer Services dd 13-09-2023 12:42 met afwijzing klacht en indien niet akkoord contact op te nemen met BelfiusVolgens de Politie is deze fraude waarschijnlijk het gevolg van de hacking van de Stad Antwerpen in december 2022 ik was toen personeelslid van het Stedelijk Onderwijs Stad Antwerpen.Een proces verbaal werd opgesteld onder nr AN.20.LB.094501/2023-GFWat ik Belfius bank vooral verwijt is de trage reactie en de beperkte pogingen tot recuperatie.Ikzelf heb op dat moment door een vlugge reactie de frauduleuze aankoop bij Coolblue van € 3.587,- persoonlijk kunnen recupereren. Ik zou toch denken dat de bank over meer mogelijkheden zou beschikken dan ikzelf.Daarom zou ik nogmaals willen aandringen op compensatie.Hoogachtend,Karin Verhelst

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: K. V.

18/09/2023

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform