Terug

Vinted zijn Oplichters

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VINTED

23/11/2025

Beste, Ik heb via Vinted een SSD verkocht voor €80. Ik heb dit volgens alle aangegeven regels verpakt en de dag zelf nog verstuurd. Omdat de koper niet thuis kwam op het aangegevens moment van levering, is het artikel onmiddelijk retour gekomen. Na terug ontvangen van het artikel, merkte ik op dat de doos en het artikel in de doos volledig beschadigd waren. Vinted vroeg extra foto's en ik heb dit aan hun verzorgd. Vinted oordeelde dat het mijn schuld was dat dit niet goed genoeg verpakt was, en weigerd mijn betaling vrij te geven via hun kopers/verkopersbescherming. Ik ben dus gewoon mijn geld en het artikel kwijt, terwijl ik wel hun spelregels gevolgd heb. Ik zou graag willen dat Test-Aankoop opkomt voor mijn rechten en mij helpt toch nog mijn geld te recuperen. Wanneer ik alles hier zo een beetje lees, ben ik duidelijk niet de enige.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform