Terug

Vinted weigert terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: VINTED

07/01/2023

Beste,Een tijdje geleden heb ik via een verkoper op Vinted een Pandora bedeltje besteld, ik heb dit pakje opgehaald op 5 januari 2023 om 19:15. Vanmorgen (7 januari) heb ik ontdekt dat het bedelde die mij verkocht is vals is. Desondanks ik dit gemeld heb binnen de 48 uur aan Vinted weigeren ze me te helpen omdat ik ‘alles is oké’ geklikt heb. Ze raden mij aan om de verkoper te contacteren en te hopen dat hij mij antwoord, ik heb meerdere malen laten weten dat ik de verkoper niet kan contacteren omdat hij het artikel verwijdert heeft. In de mail die ontvangen heb heb ik nochtans tijd tot 19:15 vanavond om klacht in te dienen. Ik heb betaald voor de kopersbescherming en wens daar nu gebruik van te maken.

Berichten (40)

VINTED

Naar: K. V.

07/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

07/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

07/01/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

07/01/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

K. V.

Naar: VINTED

07/01/2023

Beste Vinted,Ik begrijp geen woord Frans. Gelieve mij eindelijk in het Nederlands te contacteren. Ik ben het stilaan een beu dat ik continu Google translate moet gebruiken terwijl de app ook in het Nederlands bestaat. Ondertussen zijn natuurlijk de 48 uur al voorbij.

VINTED

Naar: K. V.

07/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

08/01/2023

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Nourhene Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

08/01/2023

Beste,Kan u dit ook in het Nederlands herhalen?

VINTED

Naar: K. V.

08/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

09/01/2023

Dear reader, With this message we confirm receipt of your e-mail.We will reply as soon as possible. Sincerely,Polina Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

09/01/2023

Nederlands?

VINTED

Naar: K. V.

09/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

K. V.

Naar: VINTED

09/01/2023

Is het mogelijk om te stoppen met mails te sturen dat het opgelost is terwijl er letterlijk niks gebeurt. Als er niks aan gedaan word zal ik het zelf opnieuw verkopen aangezien het desbetreffende account nog steeds actief is en ik mijn geld niet heb terug gekregen desondanks het volgens jullie is ‘opgelost’

VINTED

Naar: K. V.

09/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

10/01/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Victoria Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

10/01/2023

Zijn jullie ermee aant rammelen? Der is just niks opgelost!! Waar is mijn geld?

VINTED

Naar: K. V.

10/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

10/01/2023

Hello,Thank you for reaching out. With this message we confirm receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible. Sincerely,Polina Team Vinted

VINTED

Naar: K. V.

10/01/2023

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Nourhene Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

12/01/2023

Ondertussen heb ik geen mail meer ontvangen. Via chat wisten ze mij te zeggen dat het nog steeds onderzocht wordt. Wat is het nu eigenlijk? Graag HIER een duidelijk Nederlandstalig antwoord.

VINTED

Naar: K. V.

12/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

12/01/2023

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Masha Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

13/01/2023

Ik zal nog eens herhalen wat ik hierboven zei: ik heb tot op heden geen mail ontvangen en ik zou graag geantwoord worden in het Nederlands.

VINTED

Naar: K. V.

13/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

13/01/2023

Hi thereThis message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.RegardsCesar Team Vinted

VINTED

Naar: K. V.

14/01/2023

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/42192497/1674141929/d3b552e024de683ccf051726ad402d07Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

K. V.

Naar: VINTED

14/01/2023

Hoe durven jullie voor feedback vragen als ik NOG STEEDS op een deftig en correct antwoord/terugbetaling wacht!

VINTED

Naar: K. V.

14/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

15/01/2023

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Dovydas Team Vinted

VINTED

Naar: K. V.

15/01/2023

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/42274536/1674252982/69f33d09bbb06ef100ddd49c8930d184Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

K. V.

Naar: VINTED

16/01/2023

Ik heb nog steeds GEEN E-MAIL ONTVANGEN

VINTED

Naar: K. V.

16/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

17/01/2023

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/42322699/1674371577/0f212ecd8bf7f4f14df514a5aad361e3Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

VINTED

Naar: K. V.

17/01/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Sara Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

25/01/2023

Tot op heden wacht ik nog steeds.

VINTED

Naar: K. V.

25/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

26/01/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

K. V.

Naar: VINTED

02/02/2023

In geval iemand dit mee volgt, ik zal een update plaatsen als ik 1 heb. Tot op heden nog steeds niet. Als dit niet opgelost raakt verkoop ik de valse bedeltje zelf voor dezelfde prijs aangezien er geen consequenties zijn.

VINTED

Naar: K. V.

06/02/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

06/02/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform