Terug

Vinted - terugsturen artikels

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: VINTED

17/03/2024

BesteIk bestelde bij Vinted een aantal kinderkledingsstuks allemaal in goede staat (volgens de omschrijving). Eenmaal het pakket ontvangen bleek dat dit niet het geval was. De jas o.a. stond vol vetvlekken en zwarte vegen. Na contact met de verkoper, vroeg die om het pakket terug te sturen met mededeling als je dit wast, krijg je dat er zeker wel uit. Ik maak retour aan en in de app komt de melding terugsturen voor 13 maart met Bpost. Ik raad iedereen ten stelligste aan om van zulke boodschappen een printscreen te nemen(!). Ik verstuur pakket op dinsdag (12/3). Op vinted app komt dan melding te laat met versturen - geld is vrijgemaakt aan verkoper. Na contact met Vinted klantendienst zeggen ze dat ik maar 5 werkdagen heb om te versturen en dat ik het maar moet uitvechten met de verkoper. Verkoper weigert (zoals initieel gedacht) en zegt vecht het uit met Vinted u heeft te laat verstuurd. Pakket is ondertussen bij verkoper. Die weigert het echter op te halen en beweert dat het pakket daar niet is (na contact met Bpost wordt bevestigd dat pakket wel degelijk op postkantoor Beerse ligt). Er zijn deze week ook meldingen verschenen dat ze problemen hebben met tracking gegevens in Vinted vanuit Bpost. Ik heb 40 euro betaald voor een hoop vodden en Vinted steekt zich weg achter hun 5 dagen regel (wist dit niet - ik kijk in chat naar de uiterste verzenddatum). Ik weet zeker dat er 13 maart stond (vrije dag voor mij - maar omdat er ‘voor’ 13 maart stond heb ik geredeneerd ik doe het voor de zekerheid op 12/3 weg). Klantendienst weigert me verder te woord te staan. Ik moet bewijzen dat er 13/3 stond (verzenddatum is dus kennelijk verdwenen uit hun logging). Advies - maak dus van alles in Vinted print screens en reken vooral niet op klantendienst… Ik vind deze manier van werken absoluut niet ok. Hoewel app Nederlandstalig is, spreken mensen van klantendienst geen Nederlands. En dat de voorgaande correspondentie verdwijnt is helemaal ridicuul.

Berichten (9)

VINTED

Naar: K. L.

17/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. L.

17/03/2024

Hello,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Olena Team Vinted

K. L.

Naar: VINTED

03/04/2024

Ik heb geen antwoord ontvangen 🤔

VINTED

Naar: K. L.

03/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. L.

03/04/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Gaby Vinted

K. L.

Naar: VINTED

09/04/2024

9/4 en nog steeds geen antwoord …

VINTED

Naar: K. L.

09/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. L.

09/04/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

VINTED

Naar: K. L.

10/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform