Terug

Vinted - nep parfum Le Labo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: VINTED

17/01/2024

Via Vinted parfum aangekocht voor 130eur. Pakket werd afgeleverd op 21/12 dan opgehaald op 23/12. Op kerstavond 24/12 pakket geopend en zag dat het om een nepproduct ging. Diezelfde avond nog klacht ingediend bij Vinted maar item was al afgesloten door Vinted zelf. Vinted geeft aan dat ze niets kunnen doen omdat het geld al vrijgegeven is aan de verkoper. Vinted schrijft dat ik contact moet opnemen met de verkoper, wat ik ook asap had gedaan maar die me blokkeerde bij het lezen van mijn bericht. Verder nog verschillende keren berichten gestuurd naar Vinted maar die sturen enkel een automatisch antwoord.

Berichten (5)

VINTED

Naar: A. R.

17/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. R.

18/01/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

A. R.

Naar: VINTED

04/02/2024

Beste,Mijn probleem is nog steeds niet opgelost… Ik zit nog steeds met een onbruikbaar item.

VINTED

Naar: A. R.

04/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: A. R.

05/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform