Terug

Vinted - Mastercard fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: VINTED

01/10/2023

Beste,wij maakten een account aan op Vinted. Om ons account te voltooien werd gevraagd om credit card gegevens in te vullen. Toen dit niet lukte, konden we via een chat support bijstand vragen, daarin werd gevraagd om alle stappen en alle gegevens van de credit card nog eens door te geven. op die manier kon ons account wel voltooid worden en konden we starten met de verkoop via Vinted. Een paar weken later stelden we echter vast dat grote sommen geld frauduleus via onze credit card (zowel VISA als Mastercard) zijn 'gestolen' en dit op naam van Bunq nv. Card Stop meldde ons onmiddellijk deze fraude en de kaarten werden geblokkeerd, er is een fraudedossier geopend, jammer genoeg voorlopig zonder resultaat. We zijn duidelijk niet de enigen met dit type klacht. Hoe kunnen we ons geld terugvorderen?

Berichten (2)

VINTED

Naar: S. B.

01/10/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. B.

01/10/2023

Hello,I'd be happy to help you with this!Could you please reply to this message thread with the screenshots of your problem?The more details you provide, the faster I can resolve your question. )Waiting for your response within 24 hours.Speak to you soon.Mohamad Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform