Klacht
N. D.
Naar: VINTED
Beste, ik ben klant bij Vinted onder de naam nelvos. Soms koop en verkoop ik er kleine dingen voor weinig geld.Ik checkte gisteren mijn kredietkaart gegevens en toen zag ik dat er op 16 juni 2023 een bedrag naar vinted werd gestort van 110.69 euro met als vermelding enkel de plaatsnaam Vilnius.Normaal als je iets aan of verkoopt via vinted heeft de mededeling de volgende kenmerken in de titel: MGP*Vinted en een nr van 11 cijfers en als plaatsnaam vb: L-1125 LUXEMB. Ik vond het dus verdacht dat ik in de titel enkel Vinted zag staan en dan ook nog Vilnius , wat de hoofdzetel van vinted is, land: Litouwern.Ik zou erg graag willen dat U deze klacht onderzoekt want ik kocht nooit kledij van 110.96 euro. Van harte bedankt.mvganoniem
Berichten (38)
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Ayoub Team Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hello, Vintie,I hope you're well. I'm really sorry to hear that you are having trouble.Feel free to file a complaint with your lawyer or any local authorities and send it to legal@vinted.com. We'll review all your issues and will act accordingly.Hope it helps. If you have an additional question, do not hesitate to check our Help Center or contact us by creating a new request.See you on Vinted,Mike Team Vinted
N. D.
Naar: VINTED
Hello, this is not an answer to my question at all. I will call a lawyer. You will hear from it. There is 110,96 euro stolen from me.nelvos
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
N. D.
Naar: VINTED
I informed Belgian autorities too.
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
N. D.
Naar: VINTED
Now I will inform european autorities too.
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hi,With this message we confirm receipt of your e-mail.We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Brigita Team Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hallo liebes Mitglied, vielen Dank fa¼r deine Nachricht. Es sieht so aus, als ha¤ttest du uns bereits a¼ber dieses Problem informiert. Wir arbeiten derzeit daran und werden deine Anfrage so schnell wie ma¶glich beantworten.Im Moment brauchst du uns nicht noch einmal a¼ber das Problem zu informieren. Warte einfach auf unsere Antwort - so ka¶nnen wir dein Problem viel schneller la¶sen. Vielen Dank fa¼r deine Geduld!Liebe Gra¼aŸeDas Vinted-Team
VINTED
Naar: N. D.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Ayoub Team Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/53252411/1691737583/4fa9a052e3799196a05bf5ba63dd2c92Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
N. D.
Naar: VINTED
Hey,Is dit om ermee te lachen misschien? Mijn klacht werd nog ALTIJD NIET BEHANDELD en tevens zijn nog 3 verkochte artikelen van in de maand juli nog altijd niet aan mij uitbetaald. Dus jullie service is 0.0.Nele Devos
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/53252411/1691737583/4fa9a052e3799196a05bf5ba63dd2c92Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
N. D.
Naar: VINTED
Hey,Is dit om ermee te lachen misschien? Mijn klacht werd nog ALTIJD NIET BEHANDELD en tevens zijn nog 3 verkochte artikelen van in de maand juli nog altijd niet aan mij uitbetaald. Dus jullie service is 0.0.Nele Devos
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted
N. D.
Naar: VINTED
I did not get an answer yet.Devos Nele
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
N. D.
Naar: VINTED
I did not get an answer yet.Devos Nele
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hello there,Thanks for getting in touch, and so sorry about this situation.To go ahead with the investigation, please send me your username and the username of the other member involved and a short description of the item.Hope to hear back from you soon. Take care, Clydyn Team Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hello there,Thanks for getting in touch, and so sorry about this situation.To go ahead with the investigation, please send me your username and the username of the other member involved and a short description of the item.Hope to hear back from you soon. Take care, Clydyn Team Vinted
N. D.
Naar: VINTED
Hello, I discribed the situation several times, see above, there is no other member involved.As I discribed vinted had taken 110.69 euro from my crediitcard. I have not buyed anything from 110.69 euro from anybody. See my description above. This is not normal of course.There was mentioned by the description Vilnius.The only thing in the main title of the action was vinted.It took place on the 16 th of june.As you can not give me a proper abswer now from alsmost nearby 2 months I have to take further action.I want my money back.You say you will solve the problem but nothing happened yet.username: nelvosNele Devos
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
N. D.
Naar: VINTED
Hello, I discribed the situation several times, see above, there is no other member involved.As I discribed vinted had taken 110.69 euro from my crediitcard. I have not buyed anything from 110.69 euro from anybody. See my description above. This is not normal of course.There was mentioned by the description Vilnius.The only thing in the main title of the action was vinted.It took place on the 16 th of june.As you can not give me a proper abswer now from alsmost nearby 2 months I have to take further action.I want my money back.You say you will solve the problem but nothing happened yet.username: nelvosNele Devos
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/54308806/1693682116/19e4038682527f81f3b1706a008e4687Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
VINTED
Naar: N. D.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/54308806/1693682116/19e4038682527f81f3b1706a008e4687Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
N. D.
Naar: VINTED
Deze klacht van FRAUDE werd niet opgelost. Erg!!!!
VINTED
Naar: N. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Walter Team Vinted
VINTED
Naar: N. D.
Hello,Thank you for your message. We are sorry that you are experiencing this problem on Vinted.We would like to ask if you have recently let your card to any of the households?Also, please provide the following:🔷 The last 4 digits of the card🔷 The expiry date of the card🔷 Screenshot of the charge🔷 Date of the charge (must be visible in the screenshot)We'll then check the issue further.Please provide the requested information within 48 hours. Otherwise, we will consider your problem solved.Looking forward to hearing from you.Walter Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten