Terug

Vinted blokkade onterecht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: VINTED

27/03/2024

Goedemiddag, Ik ben geblokkeerd op Vinted omdat ik meerdere accounts zou hebben. Dit is niet het geval. Ik zou nep spullen hebben verkocht maar heb tot vorige week nog nooit wat verkocht. Vinted wil ook niet aangeven hoe dit kan en wil de blokkade niet opheffen.

Berichten (16)

VINTED

Naar: J. H.

27/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

27/03/2024

Hello Jennifer,Thank you for the message!It sounds like you are concerned about the last notice you received and your appeal was rejected. I want to assure you that we've carefully reviewed your appeal and we have to stick to our initial decision.If you aren't satisfied with this resolution, you can consider alternative ways to resolve your dispute as indicated in our Terms and Conditions s:www.vinted.nl/terms_and_conditions.Kind regards, Leo Team Vinted

J. H.

Naar: VINTED

28/03/2024

Hi Vinted, Jullie blijven zeggen dat ik een dubbel account heb maar dat heb ik niet! Hoe kan ik dit bewijzen? Jullie zeggen dat mijn andereAccount spullen heeft verkocht maar ik heb nooit wat verkocht! Check het met mijn bankrekening naam of iets. Ik heb ook mijn legitimatie ingestuurd als bewijs. Hoe kan ik dit oplossen ipv in bezwaar blijven gaan?

VINTED

Naar: J. H.

28/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

28/03/2024

Hello, Thanks for your message and I'm sorry for the inconvenience. Could you please give us more information about this issue (screenshot of what item or member you have in mind) then we will be able to get a better overview of this situation.Please reply to us within 24 hours so that we can assist you further in resolving this issue. If we do not receive a response within the given time, we will have to close this inquiry. 🌸Talk soon,Jessika Vinted Team

J. H.

Naar: VINTED

28/03/2024

Hello Vinted, This happend i had a Vinted account an never used it. On New Year’s Day I lost my phone en the week later I had it back. I never noticed because I never checked Vinted. On 22-03-2024 I opened the app and saw that I’m blocked because of fraud and multiple accounts. I responded that I don’t have multiple accounts and it says you have to read the therm and conditions and I sold counterfeit items. This is when I knew my account was stolen becease I never sold anything. You can check that with my bank details.I read the terms and conditions reported my account as stolen en made a new account. In your conditions it says if your account is stolen you can make a new account. The new account I linked it to my Facebook so I knew when somebody would exces it. That worked for 2 days then this account is blocked as wel. I think because it is linked to my stolen account. I send you my ID card so you knew it was me. I linked my bank account so you could check if everything is correct. So please help me resolve the issue and deblock my account and delete the account that has been stolen. Kind regards, Jennifer

VINTED

Naar: J. H.

28/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

29/03/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Maria Team Vinted

VINTED

Naar: J. H.

29/03/2024

Hi,You were recently in touch with Vinted support.Please rate our support team's performance:s:www.vinted.nl/hcf/69498316/1712178563/ef71902c5a8fcdad98941d88adb10888Your feedback helps us improve, so please be honest. Team Vinted

J. H.

Naar: VINTED

31/03/2024

Did you close the case?

VINTED

Naar: J. H.

31/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

31/03/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

01/04/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/69563420/1712354814/2d0aa78747e1dd52a5cd69e14f2726e2Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

J. H.

Naar: VINTED

04/04/2024

Any update??

VINTED

Naar: J. H.

04/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

04/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform