Terug

Vinted account wordt geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: VINTED

31/10/2022

BesteIk plaatste nadat ik onze webshop in kinderkleding stopzette nieuwe artikelen op mijn Vinted account. Gezien ik meerdere stuks met labels online plaatste in verschillende maten werd dit aanzien als een professionele verkoper en werd mijn account permanent geblokkeerd.Ik had eerst al een waarschuwing gekregen en kreeg 7 dagen de tijd om dit recht te trekken en de artikelen te verwijderen. Echter werd in na 3 dagen permanent geblokkeerd. Tevens heb ik verschillende malen gestuurd naar de klanten dienst van Vinted dat het hier gaat om nieuwe artikelen van onze stopgezette webshop. Ik verdien er dus helemaal niks maar aan want die artikelen worden aan -70% korting of meer aangeboden. De artikelen werden al reeds boekhoudkundig onttrokken aan de btw dus is dit geen professionele verkoop. Echter hebben ze er volledig geen oor naar want ik krijg steeds een standaardmail in het Engels terug. Ik betreur het dat anderen blijkbaar mensen kunnen “aangeven” als fraudeurs waardoor je account geviseerd wordt. Ik ken shops die al jaren actief zijn en nog steeds z’n op Vinted en die mogen blijkbaar wel gewoon lekker blijven doordoen maar dat ik kledij dat nu reeds 2j oud is maar wel nog nieuw met label wil te koop zetten om alsnog iets van m’n geld te recupereren dat ik verkeerd heb geïnvesteerd dat mag niet. Dat snap ik helemaal niet want de kledij werd boekhoudkundig correct uitgeboekt en de Belgische staat heeft z’n btw en inkomsten erop ontvangen. Dus het gaat hier om particuliere verkopen tussen mij als persoon x om te verkopen en de koper als persoon y. Jammer genoeg hebben jullie er geen oren naar en blijft mijn account permanent geblokkeerd omwille dat jullie het zien als een soort van inkomsten voor mij… wel sturen jullie mij nog automatische berichten wat ik dus niet snap. Want als je iemand blokkeert waarom sturen jullie dan nog berichten

Berichten (6)

VINTED

Naar: S. V.

31/10/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. V.

31/10/2022

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

S. V.

Naar: VINTED

23/11/2022

Beste Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord of bericht mogen ontvangen in het Vinted account. Spijtig dat dit zo lang moet duren. Zoals reeds omschreven zou ik heel graag de kledij van onze dochter en mezelf verkopen via jullie platform gezien er zoveel mensen stoefen met hun verkopen via jullie. Maar als jullie m’n bericht niet willen herbekijken of mijn account terug willen openstellen kan ik uiteraard niks doen. Met vriendelijke groeten

VINTED

Naar: S. V.

23/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. V.

23/11/2022

Bonjour,Merci pour votre message. Malheureusement, nous n'avons pas trouvé de compte Vinted avec votre adresse email. Pour des raisons de sécurité, nous ne pouvons pas vous donner plus d'information.Pourriez-vous nous contacter depuis votre compte Vinted, ou bien depuis l'adresse email avec laquelle vous avez créé votre compte ? (En mentionnant bien de quelle transaction il s'agit avec quel membre et à propos de quel article.) À bientôt !Hamza L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. V.

25/11/2022

Bonjour, Vous avez récemment été en contact avec notre équipe support.Nous aimerions vous demander d'évaluer notre prestation s:www.vinted.fr/hcf/39344256/1669807436/e2bba4365700798c501719e6f6a7f718Votre opinion est importante elle nous aidera à nous améliorer. Merci pour votre honneteté !L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform