Klacht
I. P.
Naar: VINTED
Beste, al enige tijd in bezit van een Vinted account waar ik al heel erg lang plezier van heb. Ik verkoop en koop originele designer items. Nu is mijn Vinted account uit het niks definitief geblokkeerd met als reden dat mijn items niet origineel zijn?! Ik verkoop alleen maar originele items en dit is ook aantoonbaar door de duidelijke foto's van de details etc. Ik heb alleen maar positieve reviews van mensen die tevreden zijn over hun ORIGINELE aankoop bij mij. Omdat ik in sommige gevallen geen bon heb omdat sommige vintage items zijn denken ze dat deze niet origineel zijn. Ik vind het erg beschamend dat Vinted mij die zich wel altijd aan de regels houdt blokkeert maar accounts die wél fake items verkoopt niet in de gaten heeft. Zo heb ik helaas te maken gekregen met een aankoop van een fake item waar ik twee weken te laat achter ben gekomen en waar Vinted nu niks meer aan doet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar ze wijzen weer op de regels. Blijkbaar werken er medewerkers die geen kennis hebben van designers waardoor ik de dupe ben geworden en mijn account kwijt ben. Ze wijzen me weer op de regels maar ik leef de regels met 100% zekerheid en aantoonbaar na. Kunnen jullie mijn account nu deblokkeren aangezien er geen reden toe is geweest om dit te doen. Alvast bedankt voor een reactie. Mijn gebruikersnaam is isa.peters.
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VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hello, Isa,I'm sorry that your account has been blocked.I will need to investigate the authenticity of the following items further if you don't mind:🔸Louis Vuitton Speedy 30 Monogram🔸Louis Vuitton Vintage Bucket Bag Monogram🔸Louis Vuitton Vintage Boulogne GM🔸Louis Vuitton Neverfull Monogram MMWould you mind providing me with the following high-quality, well-lit photos to continue the investigation for each item:►Whole item pictures (front and back).►Handle stitching.►Stitching (outside, inside)►Zipperhead.►Labels (inside, outside)►Inside authenticity code ►Invoice (optional)Here's a link with additional information on taking photos of well known brand items: s:www.vinted.fr/help/601.Please get back to me within 24 hours with the necessary information listed above.I apologise for the inconvenience of this situation and appreciate your cooperation. Talk soon!Moira Team Vinted
I. P.
Naar: VINTED
Hi Moira,I have already done so but I am still waiting for a response. In the chat via Vinted Support.Thanks.
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Merci beaucoup pour votre message.Je ne peux pas retrouver votre compte avec cette adresse e-mail. Pourriez-vous nous contacter à partir d'un mail associé à votre compte Vinted ?En vous remerciant par avance pour votre compréhension ! Jakub L'équipe Vinted
I. P.
Naar: VINTED
Hi, The email address is correct. I just sent another message through Vinted.
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hello, there, 👋I hope you are having an amazing day.I'm sorry to hear that there are issues with some items here in Vinted. I'll do my best to assist you.In order to better assist you, can you please send us the link of the items and usernames of vinties involved on this situation?Thank you in advance.Chris Team Vinted
I. P.
Naar: VINTED
Hi,This is my account https://www.vinted.nl/member/28694141-isapetersI have already filed a complaint with Vinted but they say I should wait but I still have no answer.... They keep saying they are working on it and in the meantime I remain blocked. I don't understand why it has to take so long since you guys do just reply! Can't someone help me directly instead of this!
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hello there,I am sorry that your account is blocked.I will investigate the issue and back to you with updates within 48 hours.Let's keep in touch,Sofia Team Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hello, there,Hope you're having a good day. If we previously asked you for any extra info, send me the details we requested.If I don't hear back from you in 24 hours, I will assume your issue has been resolved.I sure haven't forgotten about your request, but since it's been a while, I want to check if you're still having trouble, and get right to solving your issue if you are.I await for your response. Chris Team Vinted
I. P.
Naar: VINTED
I am still blocked. I have contacted you three times already but still through Vinted no response.I have also already sent all the photos and details of the items already twice via Vinted!!!
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour, Vous avez récemment été en contact avec notre équipe support.Nous aimerions vous demander d'évaluer notre prestation s:www.vinted.fr/hcf/23297158/1638471843/bcb07d66c41d135bee516aa217559b8dVotre opinion est importante elle nous aidera à nous améliorer. Merci pour votre honneteté !L'équipe Vinted
I. P.
Naar: VINTED
I still have not received a solution or reply through Vinted!!! How do you guys come to ask me for a review, it is extremely bad!!! I want you guys to fix it I've been waiting for more than two days!!!
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour, Est-il possible de nous expliquer le soucis au juste, afin de vous apporter la réponse adéquate, s'il vous plaa®t? Cordialement, Lukasz L'équipe Vinted
I. P.
Naar: VINTED
Hello,Again: my account has been blocked because you indicate that I am selling non-original items. This is not true and I guarantee that the items I sell are original. Now I have waited three days for a reply and I am told that you cannot do anything about it and that my account will remain blocked.You guys can't and shouldn't block me without mercy and now say you can't do anything about it. Your customer service is totally uncooperative and no one is helping me! I get the same answer all the time. A platform like yours can't exist for long like this.I am going to take further steps should you not unblock me this week. You are working against the rules.Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hello, Isa,Thanks for getting in touch!At Vinted, we are very strict about replicas and counterfeiting. Therefore, any branded item uploaded without a photo of the purchase invoicecertificatelabel that proves the authenticity of the item, andor the brand logo, patterns, seams, original packagingdated codeserial number or any other relevant information that would support the authenticity of the item and show that its uploading does not violate our Terms and Conditions nor the property rights of a third party, is removed from the catalog.In addition, even if you indicate that the item is a replica or is inspired by a brand, it is still not allowed.Since we have reason to doubt the authenticity of your item, you have violated our catalog rules which can be found here: s:www.vinted.fr/catalog-rules as well as the laws fighting against counterfeiting. Your account has now been permanently blocked, because you ignored our messages and violated Vinted rules even after promising to no longer upload items that are against Vinted's policy. Please note that even if your account has been blocked, you can still communicate with your buyers. You can access your Vinted messages via our website (not via our app).You can also simply payout money from your Vinted balance to a bank account. 💸Please make sure to read our Terms and Conditions here: s:www.vinted.fr/terms-and-conditionsThank you for your understanding,Borys Team Vinted
I. P.
Naar: VINTED
First of all, I never had a warning from all the bags so that's where you guys are off wrong.Secondly my items are original though, I have proof of that and anyone with any knowledge of the brand knows there is NO data code in bags made before 1980. Thirdly look at my reviews everyone is happy with their ORIGINAL purchase. I only have 5 star reviews and never had a problem with a purchase because everything is original that I sell.I understand you guys are strict but unfortunately a mistake was made with my account and I will continue until you correct this therefore I am asking again nicely to block my account. I have been waiting for a week now and I am getting nowhere.
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hello, there, 👋I hope you are doing well.As you haven't replied to our previous messages, I will close this case.If you still need help, please let me know.Chris Team Vinted
I. P.
Naar: VINTED
You didn't even respond:First of all, I never had a warning from all the bags so that's where you guys are off wrong.Secondly my items are original though, I have proof of that and anyone with any knowledge of the brand knows there is NO data code in bags made before 1980.Thirdly look at my reviews everyone is happy with their ORIGINAL purchase. I only have 5 star reviews and never had a problem with a purchase because everything is original that I sell.I understand you guys are strict but unfortunately a mistake was made with my account and I will continue until you correct this therefore I am asking again nicely to block my account.I have been waiting for a week now and I am getting nowhere.
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Masha Team Vinted
VINTED
Naar: I. P.
Hi,Thank you for getting in touch.Could you please provide me with your username and the associated email address?I'll try to take a further look at the issue.I kindly ask you to get back to me within 24 hours.Thanks in advance,Fatih Team Vinted
I. P.
Naar: VINTED
Once again, I have sent all the details of the items through customer service. I ask you guys to look into it again because this is an extreme mistake by you guys. I bought the items myself on Vinted and now you are saying that these are not original!username: isa.petersemail: ipeters97@hotmail.comAgain telling my story and I get the same answer all the time. When will someone really help me?! Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
VINTED
Naar: I. P.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
I. P.
Naar: VINTED
Ik ben gedeblokkeerd. Bedankt voor jullie hulp en eerlijke beoordeling!
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