Klacht
D. W.
Naar: VINTED
Beste, al enige tijd in bezit van een Vinted account waar ik al heel erg lang plezier van heb. Ik verkoop en koop originele designer items. Nu is mijn Vinted account uit het niks definitief geblokkeerd met als reden dat mijn items niet origineel zijn?! Ik verkoop alleen maar originele items en dit is ook aantoonbaar door de duidelijke foto's van de details etc. Ik heb alleen maar positieve reviews van mensen die tevreden zijn over hun ORIGINELE aankoop bij mij. Omdat ik in sommige gevallen geen bon heb omdat sommige vintage items zijn denken ze dat deze niet origineel zijn. Ik vind het erg beschamend dat Vinted mij die zich wel altijd aan de regels houdt blokkeert maar accounts die wél fake items verkoopt niet in de gaten heeft. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar ze wijzen weer op de regels. Blijkbaar werken er medewerkers die geen kennis hebben van designers waardoor ik de dupe ben geworden en mijn account kwijt ben. Ze wijzen me weer op de regels maar ik leef de regels met 100% zekerheid en aantoonbaar na. Foto’s in de bijlage gevoegd. Koper Claarafe heeft ondertussen de bril betaald want ze werd in de originele celine boutique geverifieerd als origineel. Jullie hadden de koop gecanceld en haar terugbetaald. Gelukkig was dit een eerlijk persoon want door jullie was het bijne erg fout gegaan. Je kan ons gesprek checken ter controle.Kunnen jullie mijn account nu deblokkeren aangezien er geen reden toe is geweest om dit te doen. Alvast bedankt voor een reactie. Mijn gebruikersnaam is deetjee
Berichten (12)
VINTED
Naar: D. W.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: D. W.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Walter Team Vinted
D. W.
Naar: VINTED
Hallo ik heb nog steeds geen antwoord gehad terwijl mijn kopers op mij wachten bedankt
VINTED
Naar: D. W.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: D. W.
Hi Deborah,I'd be happy to help you with this!Could you please reply to this message thread with the screenshots of your problem?The more details you provide, the faster I can resolve your question. Provide the requested information within 24 hours. Otherwise, we will consider your problem solved. Speak to you soon,Samuel Team Vinted
D. W.
Naar: VINTED
Anders hello buyer claarafe wants to pay the glasses that you cancelled because you made a really big mistake. i need to be unblocked to get the 100€ she is waiting for you to unblock me then we will make a new ad to make the payment. she went to the celine boutique and got the glasses verified as original. your authentification staff made one big mistake and this urgently needs to be solved as you violated me. i demand justice please. thank youYou can check my 500 other positive reviews of my buyers that shop regularly with me that are all happy. i sell only original i did never violate rules. i can provide you all proof in court that i never violated rules thank you
VINTED
Naar: D. W.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: D. W.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: D. W.
Hi,You were recently in touch with Vinted support.Please rate our support team's performance:s:www.vinted.fr/hcf/67624195/1709967870/cce1103ee7fc480a646f0453a70af97bYour feedback helps us improve, so please be honest. Team Vinted
D. W.
Naar: VINTED
I did not get any answer or solutions only automatic messages please take action urgently i need justice
VINTED
Naar: D. W.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: D. W.
Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Julia Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten