Terug

Vikingpunten niet gekregen en staan ook niet in wacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Mobile Vikings

04/10/2022

Hallo Katrien Bulcke,Je aanvraag werd geüpdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crewMariam (Mobile Vikings)19 sep. 2022 09:25 CESTHallo Katrien, Eerst en vooral: sorry voor onze late reactie! Omwille van uitzonderlijke drukte en onvoorziene afwezigen zijn we aan het bijbenen, het spijt me dat je hierdoor langer dan normaal op een reactie van ons hebt moeten wachten. Ik kijk het graag voor je na! In bijlage kan ik helaas geen facturen vinden. Zou je mij deze aub kunnen bezorgen? Ik doe het nodige. Alvast bedankt voor de reactie. Kind regardsMariamMobile Vikings crew member Questions? Check out our FAQ pages!Want to call & surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! :-) Mariam (Mobile Vikings)19 sep. 2022 09:23 CESTRequest #2037093 RE: Vikingpunten niet gekregen e... was closed and merged into this request. Last comment in request #2037093:BesteNa 2 weken wacht ik nog steeds op mijn vikingpunten. Ik kan echt niet begrijpen waarom dit zolang duurt. Dit moet automatisch in orde gebracht worden. Onlangs gebeurde hetzelfde. Wat zijn dit voor praktijken? Wij krijgen toch ook geen maand uitstel van betaling???Ik hoop dan ook dat jullie hier onmiddellijk werk van maken, zoniet onderneem ik verdere stappen.MvgKatrien BulckeVerzonden vanaf mijn Galaxy-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Katrien Bulcke [katrien_bulcke@hotmail.com]Datum: 3/09/2022 11:01 (GMT+01:00)Aan: Mobile Vikings info@mobilevikings.beOnderwerp: Vikingpunten niet gekregen en staan ook niet in wachtBesteOp 15 en 16 augustus deed ik een aankoop bij bol.com via mobile vikings. Ik kreeg de vikingpunten nog steeds niet en ze staan ook niet in wacht.Gelieve dit asap in orde te brengen. Bedankt! In bijlage de 2 facturen.MvgKatrien Bulcke3 sep. 2022 11:01 CESTBesteOp 15 en 16 augustus deed ik een aankoop bij bol.com via mobile vikings. Ik kreeg de vikingpunten nog steeds niet en ze staan ook niet in wacht.Gelieve dit asap in orde te brengen. Bedankt! Mvg

Berichten (3)

Mobile Vikings

Naar: K. B.

04/10/2022

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[8DQD6W-MVW8M]

Mobile Vikings

Naar: K. B.

16/10/2022

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[KZYDDV-EWXXQ]

Mobile Vikings

Naar: K. B.

27/10/2022

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Mathias G., 27 okt. 2022 13:44 CESTBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMathiasMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 16 okt. 2022 17:22 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[KZYDDV-EWXXQ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform