Hamza (Mobile Vikings) 10 okt 202
Hamza (Mobile Vikings)
10 okt 2025 15:43 CEST
Beste Kristof
Mail referentie:
Allereerst willen we zeggen: supervervelend wat je hebt meegemaakt, en sorry voor al het gedoe! 😞 We begrijpen dat dit behoorlijk frustrerend moet zijn, zeker omdat alles correct verlopen is van jouw kant.
We willen het graag goedmaken. Omdat je je contract met Frank Energie hebt afgesloten voor het stoppen van onze samenwerking met deze partner, zullen we de Vikingpunten als geste alsnog aan je account toevoegen. Zo willen we toch een beetje goedmaken wat er misgelopen is.
Daarnaast willen we je graag een paar tips meegeven voor Viking Deals in de toekomst, zodat alles altijd vlot verloopt en je zeker weet dat je punten krijgt:
Cookies accepteren is het allerbelangrijkste! 🍪
Inloggen met je Mobile Vikings-account voordat je een Viking Deal opent.
De Viking Deal werkt
niet als je incognito surft of een actieve adblocker gebruikt.
Zet het
“do not track”-signaal van je browser uit.
Prijzen vergelijken? Doe dit voordat je shopt! Als je tijdens je aankoop een nieuw tabblad of een andere browser opent, worden onze cookies overschreven en ziet onze partner niet meer dat je een Viking bent. Je krijgt dan geen punten. 🙁
We zorgen ervoor dat de punten zo snel mogelijk zichtbaar zijn in je account en hopen dat je ondanks dit hele verhaal blijft genieten van je Vikings-ervaring. 💛
Nogmaals onze excuses en bedankt dat je dit bij ons meldde. Heb je ondertussen andere vragen, stuur ons gerust een berichtje!
Kind regards
Fatmanur
Mobile Vikings Technical team member
Questions? Check out our FAQ pages!
Want to call surf for free? Use our Viking Deals!
Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! :-)
© All rights reserved.
Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917
[G1GG13-12NKW]