Terug

Viking punten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Mobile Vikings

22/09/2025

Beste, Ik ben op 13 juli contract aangegaan bij Frank Energie voor gas en elektriciteit. Zoals bijzonder regelmatig voorvalt heb ik ook voor deze 'aankoop' wederom een claim moeten indienen omdat het systeem niet naar behoren werkt. Ik heb die aankoop gedaan door via jullie site, viking deals, de site van Frank Energie open te klikken en zodoende de 'bestelling' te plaatsen. Zoals u kan zien in de bijlage van de chat van jullie klantendienst is dit ook bij jullie geregistreerd en zoals u kan zien in de bijlage met screenshot van de bevestiging geeft de Viking plugin ook aan dat alles in orde moest zijn. Helaas ontvang ik nu van jullie een mail dat jullie jammer genoeg geen viking punten gaan toekennen en dat er niets mogelijk is omdat jullie sinds 14 augustus niet meer met deze partner samenwerken. Hier kan ik jammer genoeg niet mee akkoord gaan, alles is correct verlopen en ik heb de contracten getekend meer dan een maand vooralleer de samenwerking met Frank is stopgezet door jullie. Buiten het feit dat het bijzonder vervelend is dat ik een groot percentage van de deals moet gaan claimen omdat het systeem niet werkt, ik heb in de laatste maand wederom 5 claims moeten indienen waarvan er ondertussen al 2 zijn goedgekeurd en de andere nog in wacht staan, wil ik wel graag dat alles correct verloopt. Ik wil dus graag deze punten alsnog ontvangen.

Berichten (1)

Mobile Vikings

Naar: K. D.

10/10/2025

Hamza (Mobile Vikings) 10 okt 202 Hamza (Mobile Vikings) 10 okt 2025 15:43 CEST Beste Kristof Mail referentie: Allereerst willen we zeggen: supervervelend wat je hebt meegemaakt, en sorry voor al het gedoe! 😞 We begrijpen dat dit behoorlijk frustrerend moet zijn, zeker omdat alles correct verlopen is van jouw kant. We willen het graag goedmaken. Omdat je je contract met Frank Energie hebt afgesloten voor het stoppen van onze samenwerking met deze partner, zullen we de Vikingpunten als geste alsnog aan je account toevoegen. Zo willen we toch een beetje goedmaken wat er misgelopen is. Daarnaast willen we je graag een paar tips meegeven voor Viking Deals in de toekomst, zodat alles altijd vlot verloopt en je zeker weet dat je punten krijgt: Cookies accepteren is het allerbelangrijkste! 🍪 Inloggen met je Mobile Vikings-account voordat je een Viking Deal opent. De Viking Deal werkt niet als je incognito surft of een actieve adblocker gebruikt. Zet het “do not track”-signaal van je browser uit. Prijzen vergelijken? Doe dit voordat je shopt! Als je tijdens je aankoop een nieuw tabblad of een andere browser opent, worden onze cookies overschreven en ziet onze partner niet meer dat je een Viking bent. Je krijgt dan geen punten. 🙁 We zorgen ervoor dat de punten zo snel mogelijk zichtbaar zijn in je account en hopen dat je ondanks dit hele verhaal blijft genieten van je Vikings-ervaring. 💛 Nogmaals onze excuses en bedankt dat je dit bij ons meldde. Heb je ondertussen andere vragen, stuur ons gerust een berichtje! Kind regards Fatmanur Mobile Vikings Technical team member Questions? Check out our FAQ pages! Want to call surf for free? Use our Viking Deals! Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! :-) © All rights reserved. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917 [G1GG13-12NKW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform