Terug

Viking punten

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Mobile Vikings

12/12/2025

Beste, Wederom loopt het fout met de toekenning van viking punten. Ik heb op 2 oktober 2025 een bestelling bij pazzox gedaan (1153149), de punten kwamen niet automatisch in de lijst. tijdens de bestelling gaf de viking plugin aan dat de registratie in orde was 'viking deals geactiveerd'. Dan heb ik op 14-11 een claim ingediend, die werd nu afgewezen. In uw mail staat dat 'onze partner', pazzox dus, heeft aangegeven dat mijn claim werd afgekeurd. Ik heb pazzox gecontacteerd maar daar kom ik niet verder mee. De gebruikelijke procedure is gevolgd om de bestelling te plaatsen dwz via de viking deals pazzox openklikken en zo de bestelling invoeren en afronden. Graag ontvang ik dus ook de punten zoals het hoort.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform