Klacht
D. S.
Naar: Mobile Vikings
Beste,Ik ging een viking deal aan voor 2 boekings bij TUI. Ik krijg nu te horen dat deze claim niet geldig is omdat ik via TUI tours mijn boeking heb gemaakt en niet via TUI. Nergens in de mobile vikings app staat vermeld dat TUI tours boekingen niet geldig zijn, hier is enkel vermelding van TUI fly. Het is mij ook nergens duidelijk gemaakt dat TUI tours een aparte entiteit is en niet onder TUI valt, ze zijn allemaal deel van de TUI groep en ik ben ook via de TUI website op TUI tours uitgekomen. Ik ga dus niet akkoord met de weigering van deze viking deal.Het gaat om volgende claims:9405694055Ik had al eerder contact met jullie klantendienst hieromtrent. De claims zijn eerder dit jaar goedgekeurd en leken in orde. Plots, enkele weken geleden was deze ongeldig zonder enige verduidelijking. Na lang wachten kreeg ik bovenstaande reden te horen. Ik probeer via deze weg dit verder op te volgen om 2 redenen:1. Ik heb geen weet van specifieke voorwaarden die deze weigering ondersteunen en zie dit dus eerder als het proberen ontwijken (van TUI en/of mobile vikings) van een korting die als promotie is gebruikt om een prduct te verkopen. Was deze promotie er niet dan had ik deze boeking waarschijnlijk ook niet gemaakt.2. ik vrees dat ik via mail zal botsen op jammer, neem het verder met TUI op, terwijl dit verhaal al heen en weer aan het gaan is sinds mijn boeking in april. Het is mij hier niet duidelijk of de verantwoordelijkheid hier bij mobile vikings of TUI ligt. Ik ben al genoeg van de ene naar de andere gestuurd, het lijkt mij niet mijn verantwoordelijkheid om dit bij beide partijen op te volgen.
Berichten (10)
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9KMK19-2L31L]
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 27 aug 2023 09:38 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 09:37 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9KMK19-2L31L]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9KMK19-2L31L]
D. S.
Naar: Mobile Vikings
Graag via deze weg afhandelen (zie bericht hierboven)
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 27 aug 2023 09:47 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 09:46 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6E612-WP3ZN]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6E612-WP3ZN]
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6E612-WP3ZN]
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 27 aug 2023 09:38 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 09:37 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9KMK19-2L31L]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9KMK19-2L31L]
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9KMK19-2L31L]
D. S.
Naar: Mobile Vikings
Graag via deze weg afhandelen (zie bericht hierboven)
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 27 aug 2023 09:47 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 27 aug 2023 09:46 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6E612-WP3ZN]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6E612-WP3ZN]
Mobile Vikings
Naar: D. S.
Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6E612-WP3ZN]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten