Terug

Vijf dagen zonder internet en tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Proximus

20/01/2023

Geachte,Sinds maandag ontvangen we geen internet en tv meer. Dit omdat jullie techniekers bij een poging tot oplossen van een probleem bij andere klanten in de nabijheid zijn beginnen werken aan een kast t.h.v. een brug op de Heidestraat en hierdoor blijkbaar ons ook op de een of andere manier hebben uitgeschakeld. Ik kom daar dagelijks verschillende keren langs en heb noch woensdag noch donderdag enige activiteit gemerkt.Bovenop deze onaanvaardbare situatie krijgen we van jullie frequent SMS-berichten dat de situatie opgelost is. Dit blijkt telkens niet te kloppen. Dit betekent opnieuw naar de klantendienst bellen, die ons geenszins kan verder helpen.Intussen kunnen onze kinderen hun huiswerk niet maken en kunnen wij niet van thuis werken. Onze mobiele data abonnementen zijn er volledig doorgedraaid.En jullie houden ons maar aan de lijn...Graag wensen we per kerende het herstel van onze verbinding en een zeer stevige compensatie.Beleefde groeten

Berichten (1)

Proximus

Naar: G. D.

06/02/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefonisch contact op 3/2/23.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-01-20-00.34.37.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192994809475]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192994809475]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform