Op 30 juli 2024 bestelde ik een tuinschuur en een tuinslang op haspel bij vida xl.
De waterhaspel werd één dag later geleverd.
De tuinschuur zou geleverd worden in 7 pakketten, waarvan ik 6 pakketten ontving. Het laatste pakket werd steeds opnieuw uitgesteld. Dit zou geleverd worden door postnl. Wij bleven elke dag thuis van ons werk om het pakket in ontvangst te nemen. Alleen elke dag werd de levering opnieuw met 1 dag uitgesteld. Na 2 weken uitstellen heb ik contact opgenomen met postnl waar ze mij wisten te vertellen dat ze mijn laatste stuk van de tuinschuur zijn kwijtgeraakt, dat ik vidaxl hiervoor moet contacteren.
Na heel wat over en weer schrijven, beloofden ze mij op 16/08 om het laatste stuk van de tuinschuur die verloren ging bij postnl opnieuw op te sturen. Dit mocht ik binnen 2 tot 4 werkdagen verwachten..
uiteindelijk vandaag 23/08 ontving ik een pakket van de tuinschuur, maar niet het deel dat ik mistte. Maar een pakket die al reeds geleverd werd.
We zijn ondertusen 24 dagen na besteldatum en nog steeds kan ik niet beginnen met mijn tuinschuur in elkaar te steken.
Vida xl natuurlijk niet bereikbaar, aangezien de klantendienst enkel bereikbaar is van ma tot vrij van 9 tot 12h.
Nog nooit zo gefrustreerd geweest van een online aankoop