Terug

Via de computer een diepvriezer besteld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. I.

Naar: Eldi

30/07/2025

Beste , een bestelling gedaan via de computer betaald 159,95 € . Op de bestelling staat dat deze op voorraad is in de Eldi winkels maar helaas bedriegboel , ik voel mij bedrogen door deze firma, en werd dan nog beledigd door de verkoopster! (wat ik erg vond). Het afschrift van de factuur is te zien, evenals de voorraad. Groeten Erwin

Berichten (1)

Eldi

Naar: E. I.

31/07/2025

Geachte, Na overleg met onze winkeluitbater in Deinze blijkt dat er sprake was van een misverstand, dat inmiddels is rechtgezet. De heer Impens was reeds aanwezig in de winkel in Deinze vóór de bestelling door onze centrale werd verwerkt. Het toestel wordt vandaag door de klant opgehaald. Met vriendelijke groeten. DNV Klacht: Naam van de klant ERWIN IMPENS Klantnummer Order nr. 000655625 Klachtnummer 13159599 Soort probleem Levering Beschrijving Beste ,een bestelling gedaan via de computer betaald 159,95 €. Op de bestelling staat dat deze op voorraad is in de Eldi winkels maar helaas bedriegboel ,ik voel mij bedrogen door deze firma, en werd dan nog beledigd door de verkoopster! (wat ik erg vond). Het afschrift van de factuur is te zien, evenals de voorraad. Groeten Erwin Met vriendelijke groeten DNV Electro AV - Eldi Sincères salutations SAV Electro AV - Eldi DISCLAIMER By emailing eldi.be you acknowledge and agree that any email you send will not be considered to be private. Your e-mail message is not private in that it is subject to review by the Firm, its officers, agents and employees. Door naar eldi.be te mailen, verklaart u zich akkoord met het feit dat iedere mail als niet privaat zal worden beschouwd. Uw boodschap kan bijgevolg door het bedrijf en zijn aangestelden ingekeken worden. En envoyant un mail à eldi.be, vous déclarez être d'accord avec le fait que tout courrier envoyé ne sera pas considéré comme privé. Il peut donc être consulté par la compagnie et ses employés.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform