Terug

Verzwegen jaarcontract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Basic-Fit

28/03/2024

Beste,In december 2023 wijzigde ik mijn Basic Fit lidmaatschap. Voorheen had ik een flexibel premiumcontract, dat wilde ik wijzigen naar een flexibel comfortcontract. Tijdens het online proces werd in alle talen verzwegen of het ook hier om een flexibel contract ging, maar gezien mijn eerdere abonnement, ging ik daar vanuit. In de bevestiging die ik van Basic Fit kreeg, staat als eerst mogelijke opzegdatum 17/1/2024. Precies wat ik wilde, daar heb ik op gelet want als daar december 2024 had gestaan, had ik beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Nu beweert Basic Fit dat ik toch een jaarcontract heb afgesloten, en dat ik moet blijven betalen tot december. Echter is er van mijn part niets terug te vinden over dat zogenaamde jaarcontract, en ben ik ook vrij zeker dat ik daar in het proces van de wijziging niets expliciet over gelezen heb. Er wordt voortdurend verwezen naar algemene voorwaarden, waarin zou staan dat ze alleen maar jaarcontracten verstrekken, maar in de algemene voorwaarden in bijlage van mijn wijzigingsbevestiging, staat ook gewoon vermeld dat er mogelijkheid tot flexibel abonnement is. Graag zeg ik mijn abonnement zo snel mogelijk op. Bedankt.

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: L. V.

28/03/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 12135190 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform