Goeiedag,Ik heb op 22/03/2024 een bestelling teruggestuurd. Onze hond heeft het ticketje van het postkantoor nadien netjes deels verorberd en zo de trackingcode verwijderd.Na enige tijd te wachten kwam er geen verandering in de status bij Amazon(.be).Bij Amazon stuurt men mij terug richting postkantoor.Op het postkantoor kan men mij niet verder helpen omdat ik geen tracking-bewijsje meer heb.Ik heb echter extra verzekering bijbetaald op de verzending van het dure pakket (€1138,34).Na diverse bezoeken van zowel mijn vrouw als mezelf aan het betreffende postkantoor (Vaartstraat 70, 2490 Balen) krijg ik nu, we zijn al 6 weken verder, te horen dat men niet meer kan zien waar het pakket is.Ik heb wel datum, uur én transactienummer met vermelding van de extra verzekering van hen gekregen, maar ook de opmerking we kunnen het niet meer in het systeem zien. Wat is dan het nut van de verzekering die ik betaalde?Graag had ik mijn verzekering aan het werk gezien en het betreffende bedrag vergoed gekregen.Dank bij voorbaat,David Maes