Aan directie / management van Willems Veranda,Helaas moet ik nog eens terugkomen op een eerdere klacht via Testaankoop ter attentie van Willems Veranda. Ik kan helaas niet anders vermits er nog steeds geen afspraak werd gemaakt voor de vervanging van een defect glas in onze veranda, zoals gemeld op 24 Juni 2023. Via de dienst-naverkoop geraakte ik nog niet verder tot dusver en deze week zou men in verlof zijn.Ik stuurde vandaag terug een mail (zie hieronder) en hoop deze dus via Testaankoop te versterken.Dank voor de spoedig inplanning van ook een spoedige interventie en hopelijk ook meteen een goed herstel.PS: graag ook uw aandacht op een mogelijke gevolgschade door waterschade indien er geen reactie komt.Mvg, Rik Vaesen.« Dag Inge,blijkbaar is het jullie niet gelukt om een afspraak te maken voor jullie welverdiende verlof.Ondertussen zijn we weer een een week verder en … na mijn pannemelding van 24 JUNI 2023 werd er nog niet eens een afspraak met ons gemaakt.Enkel een gigantisch mailverkeer ontstond met telkens beloftes.Wanneer gaan jullie nu eens overgaan tot het maken van een afspraak met ons?Ik zie ondertussen andere waterverschijnselen optreden rond het defecte glaspaneel. Laat dit best niet escaleren aub?Het spreekt voor zich dat ik eventuele gevolgschade zal moeten melden aan - en dat de kosten voor Willems Veranda zullen zijn.Grtn,Rik Vaesen+32 478 700461 »