Terug

Verzoek voor afspraak op klacht van 24/06/2023

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: VERANDAS WILLEMS

30/10/2023

Aan directie / management van Willems Veranda,Helaas moet ik nog eens terugkomen op een eerdere klacht via Testaankoop ter attentie van Willems Veranda. Ik kan helaas niet anders vermits er nog steeds geen afspraak werd gemaakt voor de vervanging van een defect glas in onze veranda, zoals gemeld op 24 Juni 2023. Via de dienst-naverkoop geraakte ik nog niet verder tot dusver en deze week zou men in verlof zijn.Ik stuurde vandaag terug een mail (zie hieronder) en hoop deze dus via Testaankoop te versterken.Dank voor de spoedig inplanning van ook een spoedige interventie en hopelijk ook meteen een goed herstel.PS: graag ook uw aandacht op een mogelijke gevolgschade door waterschade indien er geen reactie komt.Mvg, Rik Vaesen.« Dag Inge,blijkbaar is het jullie niet gelukt om een afspraak te maken voor jullie welverdiende verlof.Ondertussen zijn we weer een een week verder en … na mijn pannemelding van 24 JUNI 2023 werd er nog niet eens een afspraak met ons gemaakt.Enkel een gigantisch mailverkeer ontstond met telkens beloftes.Wanneer gaan jullie nu eens overgaan tot het maken van een afspraak met ons?Ik zie ondertussen andere waterverschijnselen optreden rond het defecte glaspaneel. Laat dit best niet escaleren aub?Het spreekt voor zich dat ik eventuele gevolgschade zal moeten melden aan - en dat de kosten voor Willems Veranda zullen zijn.Grtn,Rik Vaesen+32 478 700461 »

Berichten (1)

VERANDAS WILLEMS

Naar: R. V.

06/11/2023

Geachte,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Met vriendelijke groeten,Willems verandas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform