Geachte medewerker van de klantenservice,Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Ik schrijf u om een probleem aan te kaarten met betrekking tot een recente aankoop die ik heb gedaan via Apple. Ik heb per ongeluk een aankoop gedaan voor een product/dienst Hotspotshield ter waarde van €90,-.Na het voltooien van de transactie, realiseerde ik me dat ik vergeten was de proefversie van het product/dienst te annuleren voordat deze werd omgezet in een betaald abonnement. Ik begrijp dat dit een verantwoordelijkheid is die bij mij ligt en bied mijn oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.Ik heb direct een verzoek tot terugbetaling ingediend via de gebruikelijke kanalen, echter kreeg ik te horen dat mijn verzoek niet kon worden geaccepteerd. Ik ben me er volledig van bewust dat Apple strikte beleidsregels hanteert met betrekking tot terugbetalingen, maar ik hoop dat u begrijpt dat deze aankoop een vergissing was en dat ik geen gebruik heb gemaakt van de aangeschafte product/dienst.Ik ben een trouwe klant van Apple en waardeer de kwaliteit van de producten en diensten die worden aangeboden. Ik ben bereid om samen te werken en te voldoen aan eventuele vereisten die nodig zijn om een oplossing te vinden voor dit probleem. Ik hoop dan ook dat u mijn situatie wilt heroverwegen en overweegt om mijn verzoek tot terugbetaling alsnog te honoreren.Ik dank u bij voorbaat voor uw tijd en aandacht voor dit verzoek. Mocht u nog aanvullende informatie nodig hebben, dan ben ik natuurlijk beschikbaar om deze te verstrekken.Met vriendelijke groet,Sare Bayar