Goedemiddag,Al sinds juni 2021, dus al negen maanden lang, probeer ik het correspondentieadres voor mijn rekeningen bij Keytrade Bank te wijzigen. Naar dat nieuwe correspondentieadres moet namelijk een nieuwe softkey worden gezonden. Zonder die softkey kan ik niet inloggen (de oude softkey werkt niet meer).Meestal krijg ik op mijn e-mail helemaal geen reactie en als er wel een reactie komt, luidt die dat ik moet inloggen en mijn correspondentieadres op de website van de bank moet aanpassen. Het probleem is natuurlijk dat ik niet kan inloggen.Per e-mail heb ik daarom meermaals het ingevulde formulier Aanvraag van Softkey/Hardkey/Logon opgestuurd, zonder enig resultaat. Als ik bel om te vragen wat de voortgang is, krijg ik te horen dat ze geen inzage in de e-mailcorrespondentie hebben (hoewel ik nota bene een dossiernummer doorgeef) en dat ik maar een nieuwe e-mail moet sturen.Omdat ik geen enkel vertrouwen meer heb in een goede afloop, wil ik mijn KTB-rekeningen opheffen. Daartoe heb ik op 17 januari 2022 en op 24 februari het benodigde formulier ingevuld en opgestuurd. Wederom geen enkele reactie van de zijde van Keytrade Bank.Ik wil Keytrade Bank vragen om onmiddellijke sluiting van de rekeningen en om de tegoeden eindelijk over te maken naar de genoemde tegenrekening.