Terug

Verzoek tot adreswijziging/opheffing rekening genegeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. M.

Naar: Keytrade Bank

24/03/2022

Goedemiddag,Al sinds juni 2021, dus al negen maanden lang, probeer ik het correspondentieadres voor mijn rekeningen bij Keytrade Bank te wijzigen. Naar dat nieuwe correspondentieadres moet namelijk een nieuwe softkey worden gezonden. Zonder die softkey kan ik niet inloggen (de oude softkey werkt niet meer).Meestal krijg ik op mijn e-mail helemaal geen reactie en als er wel een reactie komt, luidt die dat ik moet inloggen en mijn correspondentieadres op de website van de bank moet aanpassen. Het probleem is natuurlijk dat ik niet kan inloggen.Per e-mail heb ik daarom meermaals het ingevulde formulier Aanvraag van Softkey/Hardkey/Logon opgestuurd, zonder enig resultaat. Als ik bel om te vragen wat de voortgang is, krijg ik te horen dat ze geen inzage in de e-mailcorrespondentie hebben (hoewel ik nota bene een dossiernummer doorgeef) en dat ik maar een nieuwe e-mail moet sturen.Omdat ik geen enkel vertrouwen meer heb in een goede afloop, wil ik mijn KTB-rekeningen opheffen. Daartoe heb ik op 17 januari 2022 en op 24 februari het benodigde formulier ingevuld en opgestuurd. Wederom geen enkele reactie van de zijde van Keytrade Bank.Ik wil Keytrade Bank vragen om onmiddellijke sluiting van de rekeningen en om de tegoeden eindelijk over te maken naar de genoemde tegenrekening.

Berichten (2)

Keytrade Bank

Naar: V. M.

28/03/2022

Beste,Bedankt voor uw e-mail.De rekeningen van Mr Kurihara (en niet Van de Velde Mark) zullen morgen afgesloten worden.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality Officer Keytrade Bank NV/SAVorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00 qualitycare@keytradebank.comDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/

Keytrade Bank

Naar: V. M.

28/03/2022

Beste,Bedankt voor uw e-mail. De rekeningen van Mr Kurihara (en niet Van de Velde Mark) zullen morgen afgesloten worden.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality Officer Keytrade Bank NV/SAVorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform