Terug

verzoek tot aanpassing meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: FLUVIUS

12/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15feb kreeg ik van Engie een factuur voor de periode dec '24 - jan '25. Op deze factuur staan foutieve meterstanden tov wat werd opgeschreven tijdens overdracht eigenaar naar huurder. Dit werd meermaals gemeld bij Engie die mij doorverwezen naar Fluvius. Na meermaals versturen van foto's en getekende overdrachtsdocumenten weigert Fluvius de meterstanden aan te passen naar de werkelijke waardes. Zonet, op 12mrt een reminder gekregen om de openstaande factuur te betalen om geen meerkosten te hebben. Vanzelfsprekend weiger ik deze betaling. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen Fluvius en/of Engie te reageren en te eisen om een rechtzetting uit te voeren. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: K. V.

18/03/2025

Beste heer Van Hove U nam hieromtrent ook al rechtstreeks contact op met Fluvius op 12/03/2025. Hiervoor werd klacht met referentie 1000327806 opgestart, waarop u onderstaand antwoord toegestuurd kreeg op 14/03/2025: “Wij zien dat u geregistreerd was als netgebruiker op dit adres van 04.12.2024 tem 26.01.2025. Op beide datums werden correct uitgelezen meterstanden geregistreerd. Uitgelezen standen zijn echter niet betwistbaar.” Ik sluit me bij dit antwoord aan. U had bij uw klacht bij Fluvius ook foto’s toegevoegd van 27/01/2025. Deze foto’s dateren echter niet van 27/01/2025, maar van 17/12/2024, zo blijkt uit de bestandsgegevens. De meterstanden van de overname op 27/01/2025 die door Fluvius geregistreerd werden, blijven bijgevolg behouden. Dit betreffen immers werkelijk uitgelezen meterstanden. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 12 maart 2025 9:31 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: verzoek tot aanpassing meterstanden 1000327806 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform