Beste heer Van Hove
U nam hieromtrent ook al rechtstreeks contact op met Fluvius op 12/03/2025.
Hiervoor werd klacht met referentie 1000327806 opgestart, waarop u onderstaand antwoord toegestuurd kreeg op 14/03/2025:
“Wij zien dat u geregistreerd was als netgebruiker op dit adres van 04.12.2024 tem 26.01.2025.
Op beide datums werden correct uitgelezen meterstanden geregistreerd.
Uitgelezen standen zijn echter niet betwistbaar.”
Ik sluit me bij dit antwoord aan.
U had bij uw klacht bij Fluvius ook foto’s toegevoegd van 27/01/2025.
Deze foto’s dateren echter niet van 27/01/2025, maar van 17/12/2024, zo blijkt uit de bestandsgegevens.
De meterstanden van de overname op 27/01/2025 die door Fluvius geregistreerd werden, blijven bijgevolg behouden.
Dit betreffen immers werkelijk uitgelezen meterstanden.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 12 maart 2025 9:31
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: verzoek tot aanpassing meterstanden 1000327806
s:www.fluvius.be/disclaimer