Terug

Verzilveren van Cadeaubon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: ZALANDO

11/09/2023

Beste,Na reeds 2 keer gebeld te hebben nr zalando.be en zalando.nl heb ik nog steeds mijn cadeaubon die ik verzilverd heb van 75euro nog steeds niet ontvangen op mijn zalando.be app.Graag had ik die waarde die nu op mijn zalando.nl account staat op die van zalando.be gehad omdat zalando.nl niet verstuurd naar België en ik anders mijn centen kwijt ben!Graag antwoord!Beleefde Groeten,Dewever Cindy.

Berichten (1)

C. D.

Naar: ZALANDO

08/10/2023

Beste,Waarom krijg ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.Had dan ook graag mijn waarde van 75 euro teruggekregen. Als een gewone werkmens is dit jammergenoeg spijtig als ik dit zou kwijt zijn.Beleefde Groeten.Dewever Cindy.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform