Terug

Verzilveren Cadeaubon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

20/12/2018

Ik heb vorig jaar met kerst een cadeaubon tov 150€ van Fnac/Vanden Borre ontvangen, deze werd geactiveerd op 08/12/2017. Vandaag wilde ik deze verzilveren maar dit was in beide filialen niet mogelijk. Noch deze mits een meerkost verlengen was een optie.Voor Fnac/Vanden Borre is het op zich enkel een positieve zaak als een bonpas later verzilvert wordt. Zij hebben hun geld reeds enige tijd geleden ontvangen. Dit bedrag hebben zij kunnen gebruiken voor investeringen etc waardoor het hen opbrengt. Maar mijn bon blijft de waarde van 150€ behouden en alles wordt duurder dus ik krijg op zich minder waar voor dezelfde 150€van1j terug.

Berichten (1)

A. C.

Naar: FNAC BELGIUM

09/01/2019

Geachte Fnac Belgium,Tot op heden heb ik helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Hopelijk is dit te wijten aan de drukte rond de kerstperiode en niet te wijten aan slechte wil. Ik hoop van harte via deze weg tot een oplossing te komen.Mvg,Sophie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform