Terug

Verziekering issue

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Belfius Banque/bank

14/06/2024

on 1 Feb.2024 my neighbor has a water pipe broke into our commonly wall. on 1st March I've contacted my insurance ( Belfius ) on 13 March I' sent details of mijn neighor to Belfius which did Nothing for las 3 months. Every time I call them they are sorry and they are going to ask the responsble person of mine file and Nothing happens, nobody is contacting me . 3 months later and they are still going to contact the responsible person Can somebody PLEASE, reach that responsible person and ask him/her to do them's job ? I've contacted insurance of my neighbor ( KBC ) and they clearly said that they are waiting from Belfiius a paying notice which they will pay

Berichten (2)

I. L.

Naar: Belfius Banque/bank

31/07/2024

I just received an email that i need to wait another +/- 4 weeks. Can somebody Call this number from KBC 051302281 and get answers in 3 minutes stand of 4 weeks ???

Bemiddeling door Testaankoop 31 juli 2024

Belfius Banque/bank

Naar: I. L.

08/08/2024

Beste, Graag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail.We willen u hiervoor bedanken. De verstrekte informatie door de klant is onvoldoende om hem formeel te identificeren.Om u te kunnen identificeren, hebben we meer informatie nodig:GeboortedatumRekeningnummer en kaart gekoppeld aan dit verzoekEvenals de naam, voornaam en adres van de kaarthouderKlachtenreferentienummer als u er een heeftAlvast bedankt voor uw reactie.KlachtenbeheerBelfius Banque


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform