Beste,Ik heb een schoolbord verkocht via Vinted, waarbij de koper een verzendlabel heeft aangemaakt om het artikel via een mondial Relay punt te versturen. Ik heb dat daar binnengebracht en na 20 dagen blijkt het pakket nog altijd fysiek daar te staan. Na bevraging werd mij mede gedeeld dat de koerierdienst het pakket weigert mee te nemen. Zij zeggen dat het te veel plaats in neemt in de bestelwagen en dus te groot is. Nochthans zijn de afmetingen van 1,5 meter niet overschreden. Na contact op te nemen via de hulpknop in de chat met Vinted zeggen zij niets te kunnen doen. Ze zeggen dat ze de verkoper niet kunnen verplichten om het pakket mee te nemen. Ik moet het pakket maar terug halen en de verkoper krijgt zijn verzendkosten terug betaald. Ik blijf met het artikel zitten, ben 3 keer op en af moeten rijden en heb er dus tevergeefs heel wat tijd ,moeite en kosten in gestoken zonder verkoop.In het verleden zijn ook al 3 keer pakketjes zoek geraakt waarbij ik niet vergoed ben als verkoper en nu dit weer.Vandaar dat ik nu graag een klacht wil neerleggen tegen Vinted, mondial Relay.Er stond in hetzelfde verkooppunt trouwens nog een pakkeet ongeveer van hetzelfde formaat als mij wat ook was blijven staan. Die man in het verzendpunt zei dat het de laatste tijd wel vaker gebeurde. Hij probeerde de mensen dan op te sporen en te bellen om het terug te komen halen.Dit kan toch niet de bedoeling zijn...Alvast bedankt voor uw reactie.MvgKarolien Hendrikx