Terug

verzendprobleem koerier mondial relay bij verkoop op Vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: VINTED

03/03/2021

Beste,Ik heb een schoolbord verkocht via Vinted, waarbij de koper een verzendlabel heeft aangemaakt om het artikel via een mondial Relay punt te versturen. Ik heb dat daar binnengebracht en na 20 dagen blijkt het pakket nog altijd fysiek daar te staan. Na bevraging werd mij mede gedeeld dat de koerierdienst het pakket weigert mee te nemen. Zij zeggen dat het te veel plaats in neemt in de bestelwagen en dus te groot is. Nochthans zijn de afmetingen van 1,5 meter niet overschreden. Na contact op te nemen via de hulpknop in de chat met Vinted zeggen zij niets te kunnen doen. Ze zeggen dat ze de verkoper niet kunnen verplichten om het pakket mee te nemen. Ik moet het pakket maar terug halen en de verkoper krijgt zijn verzendkosten terug betaald. Ik blijf met het artikel zitten, ben 3 keer op en af moeten rijden en heb er dus tevergeefs heel wat tijd ,moeite en kosten in gestoken zonder verkoop.In het verleden zijn ook al 3 keer pakketjes zoek geraakt waarbij ik niet vergoed ben als verkoper en nu dit weer.Vandaar dat ik nu graag een klacht wil neerleggen tegen Vinted, mondial Relay.Er stond in hetzelfde verkooppunt trouwens nog een pakkeet ongeveer van hetzelfde formaat als mij wat ook was blijven staan. Die man in het verzendpunt zei dat het de laatste tijd wel vaker gebeurde. Hij probeerde de mensen dan op te sporen en te bellen om het terug te komen halen.Dit kan toch niet de bedoeling zijn...Alvast bedankt voor uw reactie.MvgKarolien Hendrikx

Berichten (5)

VINTED

Naar: K. H.

03/03/2021

Hello!Thanks for getting in touch with us. 🙏 Could you please clarify what's the issue? I have received a very long message with loads of codes.Looking forward to hearing from you.Gediminas

K. H.

Naar: VINTED

03/03/2021

Mijn artikel werd afgeleverd in het mondial relay punt, maar de koerierdienst weigert het mee te nemen ondanks het gewicht en het formaat in orde is.Ik ga het artikel NIET terug ophalen zoals jullie hebben voorgesteld.jULLIE DIENEN HET PROBLEEM MET DE KOERIERDIENST OP TE LOSSEN want iedereen schuift het af op iedereen maar er moet toch een verantwoordelijke zijn.Als jullie het probleem niet kunnen oplossen met de koerierdienst, dan wil ik graag een vergoeding ontvangen voor mijn verkocht artikel. Immers heb ik er niets aan dat jullie enkel de koper de verzendkosten terug betalen. Ik heb alle moeite gedaan om het artikel te verzenden, wat mij tijd en geld gekost heeft en dan zou ik niets in de plaats terug krijgen. In tegendeel het heeft me dan alleen geld gekost.En dan heb ik nog niet de tijd geteld dat ik met jullie gechat heb en nu weer berichten moet sturen.graag dan ook spoedig uw oplossing.MvgKarolien Hendrikx

VINTED

Naar: K. H.

03/03/2021

Hello,Thank you for your formal complaint.To investigate the issue properly, we need to make sure that the dimensions were not exceeded. The member Hendrikx Karolien should go to the relay point and take the necessary photos to show that the package size was not exceeded the allowed limit. In order to do so, they will need to collect the package. If the package is not collected until the 5th of March, the transaction will be cancelled and a full refund will be issued to the buyer.Regards,Dovydas

VINTED

Naar: K. H.

06/03/2021

Hi again, Thank you for your questions. Can you tell me your username and also the username of the other member involved in the transaction? Kind regards,Vita 🌸

VINTED

Naar: K. H.

07/03/2021

Hi again,I'm sorry that you are having issues with the transaction. Please get back to us with your username and also the username of the member you are talking about, we will then be able to help you. Talk to you soon!Vita ✨


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform