Terug

verzenden / ontvangen mails via scarlet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Scarlet

22/11/2024

Beste, Sedert woensdag 19 november kan ik geen mails meer versturen en ontvangen via mijn peter.voet@scarlet.be. reeds genomen acties: gebrobeerd via webmail: lukt niet proberen te resetten: lukt niet gebeld naar scarlet: hebben mij voorlopig niet kunnen helpen en moest een document invullen met beschrijving van het probleem. Tot op heden niets ontvangen. UIteraard niet meer berijkbaar via mijn scarlet adres maar ik heb wel nog een gmailadres (dat ik anders niet gebruik) petervoet04@gmail.com

Berichten (1)

Scarlet

Naar: P. V.

26/11/2024

Beste, De klant zijn mailbox was geblokkeerd omdat deze spam aan het versturen was. We hebben daarom preventief deze moeten blokkeren. Ondertussen hebben we de mailbox terug vrijgegeven en een nieuw paswoord gestuurd naar de klant Met vriendelijke groeten, De Scarlet klantendienst _________ High Care operations support agent Scarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel Scarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform