Terug

Verzekerings fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Celside Insurance

16/04/2023

Op 1 februari diende ik een schadeclaim in voor mijn Iphone RX11. Er is schade in de voorste lens door oxidatie.Ik heb bij jullie een verzekeing afgesloten met het Infinity product. Dit houdt volgens jullie brochure (bijgevoegd) in dat ik op alles verzekerd zou moeten zijn.Na een maand met telefoontjes, berichten, doorgestuurde documenten, meldingen van niet ontvangen mails, vragen om handgeschreven brieven enz. belde ik vandaag 4 april om te horen hoe de stand van zaken was.De medewerker die ik aan de lijn had kon mij vertellen dat de schadeclaim afgesloten was. Jullie zouden mij 419 euro storten en dan dien ik naar Apple safe te bellen om van hen een nieuwe Iphone RX met een meerwaarde van 419 te ontvangen. Een meerwaarde die jullie mij dan zouden storten om dit te bekostigen.Ik heb gebeld en jullie verhaal houdt echter geen steek. Iedereen kan daar zijn oud toestel inruilen, waarna het nagekeken wordt en er een waarde bepaald wordt. Er mag echter geen schade aan het toestel zijn want dan zakt de waarde aanzienlijk. Vermits er wel degelijk schade aan mijn toestel is zal de waarde er van veel lager liggen dan het bedrag dat wat jullie mij zouden uitkeren.Ik vroeg de medewerker of hij dit voor mij op mail kon zetten, maar dit kon en hij mocht hij niet doen. Is het misschien omdat jullie weten dat jullie beweringen niet kloppen dat er geen geschreven melding van gemaakt mag worden? Willen jullie je zo indekken tegen eventuele gevolgen?Ik stel mij ook de vraag waarom ik niet op de hoogte werd gebracht toen mijn dossier afgesloten werd.Bij deze wil ik jullie dus melden dat ik niet akkoord ga met het afsluiten van het dossier en de vergoeding die jullie mij zouden uitbetalen.Ik heb volgens jullie eigen brochure recht op een nieuw toestel, ongeacht de schade. Ik betaal hier tenslotte al 4 jaar maandelijks een premie voor.Als ook deze klacht genegeerd wordt zal ze bijgevoegd worden bij de andere aanklacht die reeds loopt tegen Jullie en neem ik advocaat voor beide klachten .

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: J. B.

11/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. B.

Naar: Celside Insurance

16/04/2023

Spijtig maar ook bij deze klacht krijg ik verder geen reactie van jullie . Nog telefonisch nog per mail . Dus ook deze zal verder door gestuurd worden naar de juridische dienst van test aankoop .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform