Geachte mevrouw/heer,
Op 12/07/2024 nam ik contact met jullie op ivm pech in Spanje met mijn wagen.
Ik stel echter vast dat dat ik niet geholpen werd zoals het moet. De verzekering liet mij in de steek, ik moest zelf een hotel en taxi regelen in een periode waarbij alles volgeboekt was in Madrid.
Dit heeft geleid tot het feit dat ik met mijn gezin, 6 personen op de autosnelweg onze plan moesten trekken. Aan de telefoon werd ik steeds doorverwezen en elke keer moest ik mijn uitleg opnieuw doen. Ik werd voor de keuze gesteld voor een hotel (maximum 650euro voor een gezin van 6 goed genoeg voor 3 nachten met mijn gezin!!. Of een vervangwagen. Ik heb gekozen voor een vervangwagen die ik zaterdag heb moeten ophalen nadat ik een onzekere nacht had en zelf met de taxi een hotel gezocht. Ik heb van vrijdag tot dinsdag moeten wachten alvorens ik de dossierbeheerder eindelijk aan de lijn kreeg. Tot dinsdag wist ik niet waarnaar mijn auto werd versleept. Ik moest genoodzaakt hotels boeken op verschillende locaties op basis van beschikbaarheid. Ik heb de vervangwagen zelf moeten betalen om dan te horen te krijgen dat ik enkel verzeker werd voor een ( persoonswagen dus moest ik deze terug inleveren. Wanneer ik aangaf dat ik geen geld meer had op mijn creditkaart van bpost; dan pas kreeg ik een uber die mij naar een correspondent bracht voor een andere vervangwagen. Ondertussen wachten mijn gezin in een tankstation op de hoop ik met een auto terug kom. Woensdag 17/07/24, na dagelijkse telefoontjes van 's morgens tot 's avonds met soms een halfuur waarin ik van de ene receptionist naar de andere werd gestuurd. Allen begrepen mijn situatie maar ik werd niet geholpen. Totaal geen contact gehad met Yuzzu. Woensdag 17/07/24 eindelijk iemand van Yuzzu die mij als eerste vertelde dat ik moet veranderen van verzekering want Yuzzu is niet goed genoeg. Ik werd verweten dat ik een betere verzekering moest nemen.
Daarom verzoek ik u, alvorens ik een klacht stuur naar de klachtendienst van yuzzu om mij van antwoord te dienen. Ik wil graag dat mijn kosten terug betaald worden tot de dag dat ik gecontacteerd werd door Yuzzu, dit betreft hotel kosten en mijn vervangwagen. Toen ik mij machteloos niet kon redden heb ik de wagen zelf met een takeldienst laten slepen naar een garage. De wagen is tot op heden nog in Madrid in herstelling. Dit alles had ik kunnen vermijden als Yuzzu mij had geholpen en mij niet steeds van a naar b zou sturen. Ik werd totaal niet geholpen en heb alles zelf moeten regelen zonder de verzekering. Ik heb van vrijdag tot woensdag moeten wachten om dan te horen dat mijn wagen nog bij de takeldienst zit. Het enige wat de verzekering heeft gedaan na een stalking van mezelf via de telefoon 12/07024 is een takelwagen sturen. Waarvoor is een mens verzekerd geweest tijdens zijn reis is mijn vraag.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht