Terug

Verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: Lab9

14/09/2022

Beste, Op 23/11/2021 kocht ik een toestel (macbook pro 16) ter waarde van 3000 euro. Ik heb hier een lange tijd geen problemen mee gehad tot dat ik vertrok met het toestel naar het buitenland. (Mexico) Het land zelf kampt nu met het regenseizoen. Dit betekend dat het land erg vochtig is en warm. De problemen begonnen de 2de dag met mijn betreffend toestel. Hij begon raar te doen. Zo goed alles faalde technisch gezien. Ik heb in Mexico dan ook enekele keren contact gehad met een apple verdeler. Eenmaal thuis op 3 augustus bracht ik het toestel bij de apple verdeler Lab 9 binnen. Een collega vertelde mij dat ze het toestel open had gemaakt en gecontroleerd had maar er geen vreemde dingen opmerkte.Na de afhaling van het eerste keer merkt ik dat het toestel nog steeds niet werkte en dat de bodem plaat helemaal schijf en krom stond.Dus ik bracht hem voor de tweede keer binnen bij dezelfde verdeler in Roeselare. Na een paar dagen kon ik hem terug ophalen en was de beneden plaat gemaakt en moesten de problemen verholpen zijn. Niet was minder waar de problemen waren er nog steeds.Dus derde keer goede keer ik bracht hem weer binnen bij dezelfde verdeler en eiste op een snelle oplossing aangezien dit mijn werk computer is. Ik kreeg vandaag een telefoon dat er vocht schade is gevonden. (Een soort van koffie vloeistof) Ik drink geen koffie en heb dan ook nooit gegeten of gedronken boven mijn toestel. De laptop werd ook in een cameratas altijd gestoken waar er geen enkele vloeistof ooit aanwezig was. Het kostenplaatje voor de herstellingen is dan ook 3200 euro. Met andere woorden niet herstelbaarHet bedrijf lab 9 geeft te kennen dat ze de laptop er nooit voordien hebben geopend en dat ze dit anders wel hadden gezien. Ze bieden geen transparantie aan en houden mij aan het lijntje. Ze bieden geen goede dienstverlening aan en proberen mij enkel te stimuleren tot het aankopen van een nieuw zelfde toestel. Meermaals telefonische communicatie gehad en beloven mij telkens dat ze verdere stappen ondernemen bij zo'n uitzonderingen maar krijg steeds dezelfde antwoorden terug.Ik krijg ook geen andere gegevens van hun om met iemand anders contact op te nemen.Mijn recht op consumentengarantie is da ook fair aangezien een laptop de weer omstandigheden moet waarborgen en niet mag stuk gaan. Ik heb dan ook bewijs van communicaties tussen apple en mezelf in Mexico, van de backplate die om mysterieuze wijze krom was gegaan en de originele problemen. Ik geef mij zeker niet gewonnen aangezien het toestel heel prijzig is en dit zeker niet kan.

Berichten (8)

Lab9

Naar: E. P.

23/08/2022

Beste Klachtenbox, We willen graag bevestigen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat er een ticket is aangemaakt. Een ondersteuningsmedewerker beoordeelt uw verzoek en stuurt u een persoonlijk antwoord (meestal binnen 24 uur). Bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groet, Ondersteuningsteam van Lab9

Lab9

Naar: E. P.

28/08/2022

Beste Klachtenbox, Uw ticket - Klacht - Verzekering - (CPTBE01592337-82) - werd gemarkeerd als gesloten. Dit is een automatisch verzonden bericht en heeft enkel betrekking tot de recente communicatie.  Deze email heeft dan ook geen invloed op lopende bestellingen of herstellingen.  We hopen dat het ticket naar tevredenheid is opgelost. Als u vindt dat het ticket niet gesloten mag worden of als het ticket niet is opgelost, beantwoord dan deze e-mail. Vriendelijke groet, Ondersteuningsteam van Sam Vandoorn s:lab9support.freshdesk.com/helpdesk/tickets/88390

E. P.

Naar: Lab9

14/09/2022

Lab 9 Roeselare verzekerde mij dat jullie telefonisch contact gingen opnemen of dat er nog gereageerd ging worden electronisch op deze klacht.Dit gebeurde op het heden nog niet.

Lab9

Naar: E. P.

14/09/2022

Beste Klachtenbox, We willen graag bevestigen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat er een ticket is aangemaakt. Een ondersteuningsmedewerker beoordeelt uw verzoek en stuurt u een persoonlijk antwoord (meestal binnen 24 uur). Bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groet, Ondersteuningsteam van Lab9

Lab9

Naar: E. P.

15/09/2022

Dag Egon'‹ '‹ Op maandag 29 augustus stuurde ik onderstaande mail als reactie: '‹ Ik begrijp absoluut dat het geen prettige situatie is.   Lab9 is er om je te helpen en in dit geval is dat enkel mogelijk onder de vorm van een vlotte en correcte herstelling. Het recht op een herstelling onder garantie vervalt nu eenmaal bij vloeistofschade.   Ik hoop dat je dit begrijpt. '‹ '‹Met vriendelijke groeten '” Sam   Customer Care   Op Wo, 14 Sep om 9:36 PM , Klachtenbox schreef:

E. P.

Naar: Lab9

15/09/2022

Dag Sam,Graag zoals besproken in de fysieke winkel zou ik graag telefonisch gecontacteerd worden. Het is spijtig dat jullie er alles aan doen om communicatie uit te sluiten.Nogmaals wens ik telefonisch gecontacteerd te worden via +32485923275.Egon Persyn

Lab9

Naar: E. P.

15/09/2022

Beste Klachtenbox, We willen graag bevestigen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat er een ticket is aangemaakt. Een ondersteuningsmedewerker beoordeelt uw verzoek en stuurt u een persoonlijk antwoord (meestal binnen 24 uur). Bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groet, Ondersteuningsteam van Lab9

Lab9

Naar: E. P.

17/09/2022

Beste Klachtenbox, Uw ticket - Klacht - Verzekering - (CPTBE01592337-82) - werd gemarkeerd als gesloten. Dit is een automatisch verzonden bericht en heeft enkel betrekking tot de recente communicatie.  Deze email heeft dan ook geen invloed op lopende bestellingen of herstellingen.  We hopen dat het ticket naar tevredenheid is opgelost. Als u vindt dat het ticket niet gesloten mag worden of als het ticket niet is opgelost, beantwoord dan deze e-mail. Vriendelijke groet, Ondersteuningsteam van Sam Vandoorn s:lab9support.freshdesk.com/helpdesk/tickets/92925


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform