Terug

Verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. I.

Naar: VANDEN BORRE

14/01/2022

BesteIk heb in November '21 een GSM gekocht bij VandeBorre en de vrouw die me de gsm had verkocht heeft me een verzekering erbij verkocht. Ze heeft erbij vertelt dat ik deze verzekering Zelf iedere maand kon overboeken daarom heb ik deze erbij genomen. Na de rand blijkt dat de ''verzekeringsmakelaar'' Karapass Courtage hier niet op in gaat en alleen maar wil werken met een Machtiging/Domiciëring. Deze heb ik natuurlijk Niet betaalt omdat ik mij hier niet bij veilig voel. Na het opzoeken van deze verzekeringsmakelaar ben ik heel veel klachten tegen gekomen. Ook is deze verzekeringsmakelaar me iedere paar weken e-mails en sms'en aan het sturen met dreigingen en deurwaarders. Graag wil ik dat dit opgelost word, dat ze me met rust laten en ik wens dat dit verzekeringscontract opgezegd word. Hartelijk bedankt

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: J. I.

14/01/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-teamCe message et toutes les pièces jointes qu'il contient sont uniquement destinés aux personnes auxquelles ils sont adressés et sont strictement confidentiels. A moins qu'il en ait été explicitement convenu autrement, son contenu ne reflète que la pensée personnelle de son auteur et ne saurait donc représenter la vision officielle de l'Entreprise. Si vous avez reçu ce message par erreur, nous vous remercions de bien vouloir en informer l'expéditeur immédiatement par retour d'email et supprimer définitivement le message de vos répertoires. Toute utilisation de ce message non conforme à sa destination, toute diffusion ou toute publication, totale ou partielle, est interdite, sauf autorisation expresse. L'internet ne permettant pas d'assurer l'intégrité de ce message, l'Entreprise décline toute responsabilité au titre de ce message, dans l'hypothèse où il aurait été modifié.This message including any attachments is confidential and intended solely for the addressees. Unless explicitly mentioned, its content reflects only the personal thoughts of the author, and therefore cannot represent the official view of the Company. If received by error, please inform immediately the sender by return e-mail and delete definitely the message from any and all directories. Any use, dissemination or disclosure not in conformity with the intended purposes is strictly prohibited. The integrity of messages via Internet cannot be guaranteed and the Company accepts no liability for any changes which may occur.

VANDEN BORRE

Naar: J. I.

14/01/2022

Beste,Vanden Borre kan dit contract niet in jouw plaats stopzetten. Ik heb daarom je mail doorgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij met het verzoek je hierover zo snel mogelijk te contacteren.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

VANDEN BORRE

Naar: J. I.

19/01/2022

Beste,De verzekeringsmaatschappij bevestigt dat je contract werd stopgezet.Je zal van hen ook nog een bevestiging ontvangenVriendelijke groeten,DominiqueConsumetendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform