Terug

Verzekering spb via Orange/schadeclaim GSM

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Orange Insurance

16/12/2020

Op 29/11 meld ik online op de website van de verzekering dat het scherm van mijn gsm gebroken is. Op 30/11 nam ik telefonisch contact op voor meer informatie. De belofte werd me gemaakt dat er een doos zou worden opgestuurd waarmee ik het toestel kan opsturen ter herstelling. Een week later heb ik deze nog niet ontvangen. Ik neem opnieuw telefonisch contact op. De doos blijkt niet meer traceerbaar en men zou een nieuwe opsturen. Nogmaals 1 week later, nog steeds geen doos. Opnieuw getelefoneerd. Nu zou men een etiket doormailen die ik kan gebruiken voor de verzending. Ook dit heb ik niet ontvangen. Als ik meld dat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb mijn gsm te versturen, aangezien een lege doos zelf niet op zijn bestemming aankomt, krijg ik het antwoord mevrouw weet u hoeveel Samsung S20 plus toestellen er alleen vandaag al verloren zijn geraakt en niet meer traceerbaar zijn: 4!!!! Ook wanneer ik bij orange langs ga, reeds 2x, wordt ik niet verder geholpen. Wanneer ik inlog in mijn dossier op de website staat de status op geaccepteerd er vergoed. Ik heb geen vergoeding of herstelling gekregen! Ik betaalde ondertussen 385 euro aan verzekeringspremie. Ik ben reeds 32 maanden verzekerd zonder ooit een schade aan te melden. De franchise voor mijn herstelling bedraagt 50 euro. En ondertussen is mijn gsm al 18 dagen stuk, zonder enige oplossing. De herstelling van een scherm duurt in een repair shop 1 uur. Zo n verzekeringen zijn dus waardeloos. Ik vind dit pure oplichting!

Berichten (1)

Orange Insurance

Naar: D. V.

18/12/2020

Geachte mevrouw Van De Velde,Ik verwijs naar het in rand vermelde dossier.Na bestudering van alle elementen in dit dossier concludeer ik het volgende:Op 29/11/2020 deed u online een aangifte, waarna uw dossier op 30/11/2020 werd goedgekeurd.Het postpakket dat u op 01/12/2020 werd toegezonden na bevestiging van uw adres werd als niet-ontvangen geregistreerd.Door een systeemfout werd het nieuwe postpakket helaas niet verzonden en werd deze actie evenmin geregistreerd.Inmiddels werd het probleem verholpen en namens SPB bied ik u dan ook mijn verontschuldigingen aan voor het veroorzaakte ongemak.Een nieuw postpakket wordt vandaag met prioriteit verzonden en mag u eersaags verwachten.Wij blijven ter beschikking voor verdere informatie.Met vriendelijke groet,Cordialement,Lien WoutersLegal AdvisorSPB Benelux BV - SPB Services BVRoderveldlaan 3 2600 Berchemwww.spb.beFSMA 102042A


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform