Op 29/11 meld ik online op de website van de verzekering dat het scherm van mijn gsm gebroken is. Op 30/11 nam ik telefonisch contact op voor meer informatie. De belofte werd me gemaakt dat er een doos zou worden opgestuurd waarmee ik het toestel kan opsturen ter herstelling. Een week later heb ik deze nog niet ontvangen. Ik neem opnieuw telefonisch contact op. De doos blijkt niet meer traceerbaar en men zou een nieuwe opsturen. Nogmaals 1 week later, nog steeds geen doos. Opnieuw getelefoneerd. Nu zou men een etiket doormailen die ik kan gebruiken voor de verzending. Ook dit heb ik niet ontvangen. Als ik meld dat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb mijn gsm te versturen, aangezien een lege doos zelf niet op zijn bestemming aankomt, krijg ik het antwoord mevrouw weet u hoeveel Samsung S20 plus toestellen er alleen vandaag al verloren zijn geraakt en niet meer traceerbaar zijn: 4!!!! Ook wanneer ik bij orange langs ga, reeds 2x, wordt ik niet verder geholpen. Wanneer ik inlog in mijn dossier op de website staat de status op geaccepteerd er vergoed. Ik heb geen vergoeding of herstelling gekregen! Ik betaalde ondertussen 385 euro aan verzekeringspremie. Ik ben reeds 32 maanden verzekerd zonder ooit een schade aan te melden. De franchise voor mijn herstelling bedraagt 50 euro. En ondertussen is mijn gsm al 18 dagen stuk, zonder enige oplossing. De herstelling van een scherm duurt in een repair shop 1 uur. Zo n verzekeringen zijn dus waardeloos. Ik vind dit pure oplichting!