Terug

verzekering Smartphone Omnium+

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MediaMarkt

02/11/2017

Mijn vrouw en ik kochten vorig jaar een smartphone bij MediaMarkt. De verkoper wist ons aan te raden om een Omnium Verzekering bij te nemen. In geuren en kleuren werd ons uitgelegd dat bij enige vorm van schade of diefstal we beroep konden doen op een gehele terugbetaling en/of herstelling.Enkele weken geleden viel het toestel nadat ze uit mijn hand viel (een ongeluk dus), Ik hiel me aan dz voorwaarden van het contract en meldde alles op tijd, het toestel werd opgestuurd. Na enkele weken kiets te horen stuurde ik een eerste mail vragend naar de status van mijn dossier. Er werd me meegedeeld dat het toestel in onvangst is genomen en wordt onderzocht door de experten.Vanmorgzn kreeg ik bericht dat de schade niet overeenkomt met mijn uiterst gedetailleerde beschrijving van het ongeval . Ik stuurde een lail waarin ik stel dat alle syapoen conform de voorwaarden werdzn genomen en dat ik mij niet genoodzaakt voel om aanoassingen door te voeren aan mijn beschrijving. Ik stel me ook vragen waarom ik dan een Omnium verzering afsloot als er eerst een jungle van papierwerk vooraf moet gaan. Tevens heb ik hun in kennis gesteld dat ik Test Aankoop op de hoogte stel van de langdurige en onproffesionele afhandeling van mijn dossier. Ik vroeg een herziening van de expertise en een spoedige afhandeling van mijn dossier.Ik wacht hun antwoord af.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: A. C.

07/11/2017

Beste,Zou het mogelijk zijn ons mee te geven bij welke winkel u deze aankoop heeft verricht?Op die manier kunnen wij uw bericht doorgeven aan de juiste persoon.Alvast bedankt!Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Geens, AnoukCustomer Insights Analyzer/Project LeaderMedia Markt - Saturn BelgiumBrusselsesteenweg 496 bus 2BE 1731 - Asse-ZellikE-mail:geensa@media-saturn.comInternet www.mediamarkt.be/:www.saturn.be/:www.saturn.lu/Confidentiality Notice The information contained in this Email, and any attachments, is intended for the named recipients only. It may contain confidential and/or legally privileged information.If you are not the intended recipient, you must not copy, store, distribute or take any action in reliance on it.Any views expressed do not necessarily reflect the views of the company. If you receive this Email by mistake,please advise the sender by using the reply facility in your Email software and then delete it.

A. C.

Naar: MediaMarkt

07/11/2017

Geachte, Ik kocht het toestel in de Media Markt te Keyserlei te Antwerpen.Ik heb ondertussen ook al een mail teruggekregen op mijn laatst verzonden mail dat ze niet ingaan op mijn vraag tot herstelling omdat de beschrijving van de gebeurtenis niet overeenkomt met de schade op het toestel. Welke baat heb ik bij een aangepaste beschrijving te geven? Mijn toestel viel, heeft schade en ik doe beroep op mijn Omnium+ verzekering om de schade te herstellen dit is toch simpel? Nooit meer koop ik een product bij media markt. Ik zit nu al weken op mijn toestel te wachten of op mijn aankoopbedrag. Ik betaalde steeds op tijd met bijdrage voor de verzekering, maar jullie komen jullie kant van het contract niet na?Graag een antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform