Leuk dat jullie mij een verzekering (bij SFAM) aanraden in jullie winkel en me vertellen dat deze de eerste maand gratis is. Voor het einde van de eerste maand bel ik de verzekering af, zoals verteld in de winkel als ik deze niet nodig had.De persoon aan telefoon bevestigt me dat mijn contract wordt verbroken. Vreemd dat ik dan toch (via domiciliëring) een invordering van 15,99 krijg op 20 september. Ik bel opnieuw.. excuses voor het ongemak, wij brengen dit in orde en storten het geld terug. Dit kwam door een technisch probleem. Grappig dat ik nu, een week later niet 1 maar 2 domiciliëringen openstaan heb bij SFAM! Eergisteren wist iemand bij SFAM me nog te zeggen dat alles aan hun kant in orde was en ik het geld zou teruggestort krijgen. 2 dagen later staat er dus een NIEUWE en TWEEDE domiciliëring open van SFAM op mijn rekening.Ook de GEGARANDEERDE cashback van 30 euro die ons beloofd werd en ik 2 maanden geleden heb aangevraagd, heb ik nooit ontvangen.