Terug

Verzekering samsung care +

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: SAMSUNG BENELUX

05/02/2021

Ik wacht ondertussen al een 2 tal weken op een e-mail van mijn samsung care + verzekering ivm met de reparatie van mijn smartphone. Deze ging ik binnen de 24uur ontvangen na het telefonisch opmaken van de formulieren. Ik heb tot heden nog geen mail ontvangen. na 5 telefoons later met de vraag of dit normaal was, blijven ze aanhouden dat dit door de drukte is van het nieuwe toestel die op de markt is gekomen, maar dit heeft niks met verzekering te maken. Op de website staat er wel degelijk dat je telefoon na 3-4dagen gerepareerd moet zijn. 2 weken verder nog helemaal niks ontvangen met wat ik nu moet doen of wat er nu moet gebeuren.

Berichten (1)

SAMSUNG BENELUX

Naar: B. D.

09/02/2021

Beste,Bedankt voor je e-mail.Je hebt contact opgenomen met de promotie afdeling. Als promotie afdeling zorgen wij voor de promoties, zoals de cashback acties. Voor deze specifieke melding adviseren wij u contact op te nemen met de Samsung Klantenservice s:www.samsung.com/nl/support/contact.Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,ShirleyContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform